:seriousf:
Wow! da's niet duur!
Printable View
:seriousf:
Wow! da's niet duur!
Zelf kopen en dan aangezien je de bouwer bent gewoon weer verkopen voor het volle pond... win win!
Oeh wat ben ik slecht :seriousf:
Hm... blijkbaar vond de verkoper de vorige boden niet hoog genoeg, aangezien deze Ibanez RH 99 weer te koop staat..
Volgens mij zat 'ie vorige keer wel rond 130 ofzo.. Dat vind ik nog wel een beetje teveel, als je het mij vraagt. Aan de andere kant heb ik wel erg de neiging te bieden, puur omdat 't apparaat zo mooi zou staan naast m'n FL99.. :D
Bieden is zo zinloos en omslachtig.
Stuur gewoon een mailtje met je bod en zet je 06 erbij.
Werkt veel effectiever.
"]Boss SE-50[/URL] voor 95 euro in Lelystad. Beetje geragd maar lijkt me een mooie prijs. Misschien koop ik 'm zelf wel, maar ik weet niet of ie beter is dan m'n TC G-Major.[/QUOTE]
Kun je die dingen rechtstreeks in je amp pluggen of moet hij in de loop?
+1!
Bovendien mensen die via de mail reageren worden vaker serieus genomen heb ik al eens gemerkt. Give it a try ;)
Waar ik trouwens een hekel aan heb (offtopic!) is van die gasten die in hun advertentie "bieden" hebben staan, breng je naar jouw oordeel een redelijk bod uit via de mail, krijg je z'n mailtje terug "nee ik wil er .... voor hebben", ja pik, zet dat dan er meteen bij!
Nou ja, dat ben ik er niet helemaal mee eens. Ik zet er vaak bij: Doe een eerlijk bod. Dan verwacht ik niet dat mensen een 10tje gaan bieden voor iets...
Maar voor de rest kan ik het wel beamen: Het mailgedrag van de gemiddelde marktplaatser is behoorlijk droevig. Er kan tegenwoordig geen 'goeiedag' of 'hallo' meer vanaf.