EN BEDANKT! het is hier al fokking 60 graden!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
welkom trouwens
Printable View
EN BEDANKT! het is hier al fokking 60 graden!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarionLWD
welkom trouwens
en met een snelle auto ben je er ook zomaar :D
hahahah :P :cooler:
Damn Han, wat schijnheiligCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Vind ik ook een beetje Han,
Het is gewoon een prikkelende foto. Tuurlijk, dat is geen reden om dan maar vanalles te gaan roepen (hoewel dat gelukkig best meevalt) maar feit blijft dat het een prikkelende foto van een alleraardigst uitziende dame is. En dan druk ik me nog erg correct uit. 8-)
Ik Krijg altijd alleen de neiging TETTEN te schreeuwen als er mensen als heilige boontjes bezig zijn :chicken:
Dus bij deze, TETTEN!
Welkom Marion, Toffe foto en gitaar, al hoort er natuurlijk eigenlijk Gouden hardware op een Zwarte LP 8-)
Gitaar? Waar dan? :dontgeti:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekkz0r
Hallo! Een party-flockster :cheerup: Nog mooie feesten in de planning? http://static.partyflock.nl/images/smileys/grazy.gif
Anywayz, veel plezier hier.
Goed lezen kinders, ik zeg alleen dat het niet haar probleem is dat hier jongens rondlopen met een bovenmatige geilheid. Ik zie in het mooie dames topic foto's van een geheel ander kaliber.
Haar foto behoort wat mij betreft bij de wat nettere foto's, als dat schijnheilig is, so be it. Het zal met trouwens aan de reet roesten.
Je hoeft niet meteen zo geagiteerd te reageren, ik val je niet aan of zo. De 'bovenmatige geilheid' vind ik overigens nog redelijk meevallen. Ik zie het meer als actie - reactie, snap je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S