Hij speelt niks van Smile, wel van zijn eerste album, Niandra LaDes. (wat trouwens echt goede songs zijn)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Printable View
Hij speelt niks van Smile, wel van zijn eerste album, Niandra LaDes. (wat trouwens echt goede songs zijn)Citaat:
ik weet toch bijna zeker dat ik al eens een filmpje van hem in paradiso heb gezien waar hij een nummer van Smile from the Streets You Hold heb zien spelen... :???:
hmm kan het verkeerd hebben...
Kijk eens aan:) Heb hem gevonden http://www.youtube.com/watch?v=1SP7ScttVNE
He! inderdaad.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=213mmXUjOlw
zo was hij er 11 jaar geleden aan toe.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro-e
ja echt onmenselijk dat hij daar uit is gekomen... ik kon het filmpje niet zien maar je bedoeld zeker zijn verslavings peroide...
Heb je de documentaire van de VPRO over de RHCP al eens gezien??
Zeker het kijken waard! Ik heb hem compleet op dvd... staat ook wel op youtube is verschillende delen... Wat een geschiedenis heeft deze band..
Daarom vind ik ze ook ze vet... Iedereen heeft ook zo zn eigen style ontwikkeld... je doet ze niet 1,2,3 na..
Dat filmpje is naar mijn mening nog schokkender dan die vpro docu....Citaat:
is dat niet gewoon een deel uit de vpro docu? of bedoel je het live filmpje??Citaat:
of moet ik een aacount aanmaken en inloggen en dan het shokkende filmpje kijk...
:P
Het is een clip door hem gemaakt in 1997 van Life's A Bath met beelden van hemzelf drugs spuitend.Citaat:
Jezus... heb ff de moeite dan maar genomen om mn oude password en login name op te zoekn...Citaat:
Tis dat er nog een muziek bij zit:S
Armen flink naar de tif*s...
Glad its over know!!
Net was de documentaire over RHCP daar zag je John compleet stoned en vol van de heroine vertellen hoe slecht hij het had bij RHCP.
Hij zag er gewoon eng uit , kringen rondom ze ogen , gele tanden etc.
Filmpje kijk ik morgen wel nu geen zin in :P