Is mijn oude cab en ik wens hem echt heel veel succes met het verkopen voor 900:seriousf:
*edit: even ter verduidelijking: het is gewoon een standaard bogner met paarse tolex die rob winters toen ooit heeft gebruikt, niks limited edition.
Printable View
Is mijn oude cab en ik wens hem echt heel veel succes met het verkopen voor 900:seriousf:
*edit: even ter verduidelijking: het is gewoon een standaard bogner met paarse tolex die rob winters toen ooit heeft gebruikt, niks limited edition.
Nouja, als er maar twee zijn gemaakt met paarse tolex, is het natuurlijk inderdaad een limited edition. Dat veel mensen aan de term Limited Edition vast plakken dat het dus ook wel zeer exclusief en heel duur zal zijn, tsja... ;)
Komt misschien ook omdat er bedrijven zijn die een standaard item voorzien van een streepje in een ander kleur en 'm dan als Limited Edition tegen een (soms forse) meerprijs verkopen.
Mijn Anniversary Gretsch is een ltd. editon maar zoals Gretsch zelf al zei in zijn ad: de vorige Anniversary ltd. liep 20 jaar... :seriousf:
Er zijn er wel meer met die kleur en als je bij vd haar zegt dat je een paarse bogner wilt hebben dan zullen ze die zo voor je maken. Ik vind het gewoon een beetje zinloos dat hij zo wordt aangeprezen aangezien ik hem heb verkocht als een normale bogner met een aparte look en een leuk verhaal.
Ik heb mijn ibanez s2170 ook weer eens terug gevonden op mp als custom shopper omdat ik er toen een andere humbucker in had gezet:seriousf:
Ook al eens gekeken naar de winkel waar hij vandaan komt? Volgens de advertentie is dat Piens en die staan nu niet bekend om klantvriendelijkheid, eerlijkheid,... Negen van de tien heeft de oplichter, pardon 'verkoper', van dienst die versterker aangeprezen als zijnde luid genoeg. Er gaan genoeg verhalen de ronde over die winkel, waarvan ik er enkele aan de lijve ondervonden heb. :( Maar zonder procedure bij de FOD economie, krijg je daar niks gedaan.
Dat is hem inderdaad. Nu, niet dat ik daar iets wil kopen hoor.
Niet om Piens te verdedigen, maar wat vertelt die tekst in die advertentie eigenlijk? Om te oordelen moet je heel het verhaal kennen en dat doen we niet.
Bv Optreden doen ze niet, dus voor thuis en repeteren zouden 15w classe A niet volstaan ? Clean niet, dat begrijp ik dan wel maar daar koop je ook geen Dark Terror voor, toch ?
Ik vind het maar een bizar verhaal.
http://cgi.ebay.nl/Ibanez-JPM-P3-Joh...item3f0d14121b
Voor 500 boven op de prijs waarvoor hij hem heeft overgekocht mag hij op zijn minst de brug pick up wel vervangen:stop:. Zelfs de snaren zijn niet eens vervangen.
*edit: staat ook nergens vermeld dat er schade is aan de koffer.