Wie had er nu Georg L' pluggen te koop? Gisteren zag ik iemand die ze te koop had staan, moest echter snel weg. Nu ben ik aan het zoeken maar ik kan het niet meer terug vinden.
Dus Wie o wie heeft 10x George L in de aanbieding?
Printable View
Wie had er nu Georg L' pluggen te koop? Gisteren zag ik iemand die ze te koop had staan, moest echter snel weg. Nu ben ik aan het zoeken maar ik kan het niet meer terug vinden.
Dus Wie o wie heeft 10x George L in de aanbieding?
Mitch gaf anders aardig goede redenen om de TU2 te laten staan. Als massaal veel artiesten in sloot springen, doe jij dat dan ook? Niks mis met Boss hoor, maar soms ontgroei je bepaalde dingen en besef je dat er meer op de markt is. Dare to be bold and stand out of the crowd.
Ik denk dat het ongeveer zo is dat je met de TU-2 absoluut geen slechte aankoop doet. Er zijn wat mij betreft teveel professionele artiesten die er zonder problemen gebruik van maken. Wel kun je voor hetzelfde geld ook betere tuners krijgen, denk ik - ik heb zelf geen ervaring met de boss TU-2. Wel met de tuner in de boss ME-50. Die vind ik niet zo fijn als mijn Korg DT-10 maar hij doet zijn werk prima.
dank voor het bericht, hoef ik niet verder te zoeken. Wel naar de pluggen, want die heb ik nog steeds nodig.
Het is een forum, iedereen mag zijn mening geven dus ook van alles aan- of afraden. Maar dan liefst wel met een beetje onderbouwing. Waarom op voorhand de TU3 zou moeten worden afgeraden ontgaat mij ook, maar je conclusie dat er een slechte tip wordt gegeven is, laat me raden... ingegeven door het feit dat je zelf een TU2 gebruikt?