jup
+10 enzo
Printable View
jup
+10 enzo
ik ben nu een nieuw pedalboard aan het bouwen.
mijn vorige was veeeeeeeeeeeeeels te groot en te zwaar!
pod x3 live eraf en boss rc20xl loop station er ook af.
ik zit nu wel met een probleempje... ik heb geen tuner meer:???:
alleen zo een prutdingetje:
http://www.auvisa.com/media/fotos2/pro_7281_1.jpg
kan ik die ook op mijn pedalboard zetten als tijdelijke vervanging tijdens optredens?
@pannekoek Kan wel, maar je hebt geen verlichte display en met je voet hem aan en uit zetten is ook niet echt haalbaar.
Aanrader: Korg Pitchblack
Afrader: Boss TU-2/3
Even tussendoor: ik snap niet wat iedereen loopt af te geven op die Boss TU-2 hoor.
Staat ook op mijn "board" en werkt perfect.
helemaal mee eens midwolda!! mijn TU-2 staat al jaren trouw zijn dienst te vervullen op mijn board.. dit is eigenlijk het enige pedaal wat nog niet uit mijn pedalbak is verdwenen terwijl er al veel andere pedalen de revue zijn gepasseerd!
Toch bedankt voor de info !
Er zijn dus toch goede klon kloner op de markt.
Ik denk er al een tijd over om zo'n kopie te proberen, want die echte zijn toch wel heel prijzig. En niet iedereen is daar ook heel enthousiast over. Blijkbaar is wat hij doet heel subtiel...
Ik zou eigenlijk ooit een moeten horen, helaas, ik ken niemand die een heeft...
Het is typisch een pedaal dat binnen een context moet passen. Je kan 'm heel clean afstellen waarbij het hele spectrum van hoog naar laag net wat vetter wordt, als dirty boost kan ook en dan geeft -ie net de compressie en mids die nodig zijn voor een solo.
Het is wel echt een pedaal voor oefenruimte/optreed niveau.
Inderdaad erg slechte tip om de Boss TU2 af te raden. Massaal veel artiesten gebruiken em, jij niet, dus is ie kut. Tggg...