Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ja, ik ben er nog steeds trots op :) maar het speelt gewoon effe wat lekkerder, zo'n 6 snaar, en ik moet nog die 7e tuner+snaar erop zetten, maar ben er gewoon niet aan toegekomen.
@blend: zeg je dat ook tegen je vriendin? lief, leer nu eerst maar eens hardlopen, en ga dan maar nieuwe schoenen kopen? of: lief, word eerst maar eens mannequin, en koop dan maar nieuwe makeup? tuurlijk niet. Het is de lol van het verzamelen en sparen. IK vind dat ik goed genoeg speel, en ik vind dat wat ik wil spelen, ik kan, en goed genoeg kan spelen, en dat er ik mijn spel genoeg kwaliteit zit. Tuurlijk ben ik geen michael schenker, maar wellicht, met veel oefenen, zal ik wel iets van hem kunnen evenaren, maar wat maakt 't uit? Op het warmoth-forum is men veel enthousiaster over de collectie dan jij, en jaloezie? daar doen ze niet aan. omdat ze net zo blij zijn met de collectie van mij als van wie dan ook die dat met gepaste trots presenteert. Waarom jaloers zijn? waarom 'die les pauls van je'? omdat je t zelf niet kan of wilt betalen? omdat jij niet iets hebt waar je je hart en ziel in kan stoppen, op muzikaal en instrumentaal gebied? als dat wel zo is, heb ik heel erge medelijden met je, en dat meen ik echt. Ik vind het heel jammer als mensen niet een hobby kunnen hebben waar ze alles in kunnen gooien wat ze hebben.
@ de anderen: bedankt voor de lovende woorden over de collectie :) doet me deugd. de hoeveelheid knaken die erin zit valt heel erg mee, ondanks 't formaat. het is gewoon handig ruilen en inkopen doen.