no way ! hij is gewoon in balans en iedereen zal net zo veel kans maken !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Printable View
no way ! hij is gewoon in balans en iedereen zal net zo veel kans maken !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits
Is dat rad eigenlijk al uitgedraaid of draait dat nog steeds van gisterenavond? ;) :D
glaas, je hebt een pm etje
Hey glaas. Is het erg als je zaterdag pas hoort (tel nummer PM) of ik kom of niet? Ik moet nog ff kijken.
Hey glaas, ik ga er ook niet bij zijn. Andere verplichtingen helaas.
Tel nummer onderweg.
nu sta ik op het punt om de loting toch maar gewoon thuis te doen.. al die moeite voor jan lul godverdomme
Daar zou ik nog maar even kalm mee aan doen. Hoeveel afmeldingen heb je nu, 15? Dan komen er altijd nog 65. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Rustig blijven, lijstje met af- en aanmeldingen en je verbazen hoeveel er toch nog komen. :)
Ik zit alleen nog ff te twijfelen over de bereikbaarheid via het openbaar vervoer vanuit Utrecht centraal....
Dit is een bekend fenomeen , in het begin is iedereen enthousiast en als het naderd word het allemaal wat minder , partners die het maar niets vinden of wat dan ook. Je ziet het vaker , ik werk bij een bedrijf dat landelijjk opereert , en als er iets word georganiseerd vind iedereen het geweldig ,maar als het zo ver is komt maar een derde opdagen,Citaat:
Maar laat je niet ontmoedigen , als de helft komt en daarvan neemt de helft een partner mee , heb je toch mooi 60 man om een feesje mee te vieren.
Niet doen man. Je hebt het net zo mooi georganiseerd. :rockon:Citaat:
Ik (+ partner) komen wel, maar zijn er pas rond 16.00. Ik ken geen mens, maar dat maakt niet uit.