hoef je op een groot podium niet op en neer te rennen om een effect aan of uit te zetten en je hebt de controls binnen handbereik, dus kun je snel de parameters veranderen. daarom denk ik.
Printable View
hoef je op een groot podium niet op en neer te rennen om een effect aan of uit te zetten en je hebt de controls binnen handbereik, dus kun je snel de parameters veranderen. daarom denk ik.
Mijn collectie is zolangzamerhand erg compleet. Eigenlijk wil ik alleen nog de ES355 Alex Lifeson hebben.....en die staat in bestelling :D
http://www.sweetwater.com/images/ite...LTD-xlarge.jpg
Volgens mij heb jij een goeie baan :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8
Geen vrouw en kinderen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Aah dat doet ook een hoop natuurlijk. Vette collectie heb jij man *kwijl*Citaat:
De collectie is in de loop der jaren opgebouwd en ik ben er natuurlijk ook apetrots op.Citaat:
Ik heb overigens een prima baan, maar ik verdien niet buitensporig veel. Wat mensen vaak niet zien, is dat je er ook veel voor laat. Ik ga bijvoorbeeld zelden op vakantie en zeker geen dure verre reizen. Het is een keuze...
Godverpielekes zeg!!! Die 355 is echt wel errug mooi!
Tuurlijk. Ik beoordel je ook niet negatief ofzo :)Citaat:
Weet ik natuurlijk :) Wat ik probeer te zeggen is, dat als je echt wilt, het goed mogelijk is een dergelijke collectie op te bouwen.Citaat:
wat mot je ermee :???: