http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=19&fs=1
lijkt mij een ibanez jem555 en geen 7vw zoals aangegeven in de advertentie
Printable View
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=19&fs=1
lijkt mij een ibanez jem555 en geen 7vw zoals aangegeven in de advertentie
en iemand anders heeft er 1000 voor geboden, laat dat nou precies zijn waarvoor die bij feedback staat!
ach, je merkt het zo als je hem oppakt, JEM 555 is van linde, Jem 7VWH is van elzen.
vraag me af waarom hij er een JEM555 nek op heeft gezet, staat wel bij dat hij customized is dus wie weet.....
Het is geen 7vwh maar een 555. slagplaat is nml ook 555Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
maar wel overal gouden hardware, en de JEM555 heeft juist zwarte hardware...
hoe zie jij in godsnaam het verschil in slagplaat?
Deze had ik ook al eerder gezien. Stom dat hij niet gewoon duidelijk is in zijn advertentie maar ja, dat kom je wel meer tegen. Bijvoorbeeld: Te koop motor Honda 600 cc. De rest moet je maar ruiken zeker.
Wat de slagplaat betreft, er is toch geen verschil tussen de Jem7VWH en de Jem555. Waar zie jij dat dan aan Mesjoggah ?
Ik dacht dat het gewoon een Jem7VWH met een andere nek zou zijn. Maar waarom die andere nek dan?
Ik ga hem eens mailen.
je kan zien dat het een jem 555 neck is aangezien die inlays niet helemaal door lopen, het is maar een halve tree of life, en hij geeft aan dat er een andere floyd opzit, lijkt me geen toeval.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
laat trouwens wel even horen wat ie ervan zegt in zijn mailte als ie terug mailt.
De inlays lopen niet helemaal door dat is duidelijk. Maar de gitaar bestaat volledig uit gouden hardware. Dus niet alleen de Floyd maar ook op de kop tot in de kleinste details zoals het logo enz. De body ziet er ook wat gelig uit maar dat kan aan de foto ofzo liggen.
De slagplaat is toch dezelfde?
Ik heb hem gemaild en zal het zeker laten weten wat hij te vertellen heeft.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
De slagplaat van RG en Jem modellen lijken hetzelfde, echter bij japanse RG's en Jem zit de schroef die bij je volumepot zit meer aan de bovenzijde dan bij de goedkopere RG's en Jems.
Zoek maar eens twee plaatjes op, 1 van een 555 en 1 van een 7vwh, kijk vervolgens naar die schroef en je ziet het.
Overigens heeft de 7vwh ook gouden schroefjes in de slagplaat zitten en gouden pick-up poles.
Het is dus gewoon een 555 met een lo-pro trem
Je hebt gelijk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mesjoggah
Hier het antwoord van de adverteerder:
Wat ik te koop heb is een JEM7, oorsprokelijk een JEM555 geweest, vandaar de andere nek. Alle onderdelen van het 555-model zijn vervangen door onderdelen van het 7 model, behalve dus de nek. Dit resulteert dus in de unieke gitaar, een JEM 7 met de nek van het oorspronkelijke 555 model. Ik hoop dat ik de onduidelijkheid heb weggewerkt. Voor verdere vragen bel of mail gerust.
Ik heb hem ook gevraagd of hij de kop dan ook heeft aangepast tot aan het logo toe. Waarschijnlijk wel dan.