Hij hoeft niet te koop worden gezet om er een bod op te krijgen hoor, je hebt van die mensen die het altijd proberen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Printable View
Hij hoeft niet te koop worden gezet om er een bod op te krijgen hoor, je hebt van die mensen die het altijd proberen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Oké, nou daar heb ik nooit last van. Zal wel een hele lelijke gitaar hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Inderdaad, zo ben ik ook wel eens vanuit het niets door een gitaarnetter benaderd om in zijn band te komen spelen. Niet gedaan trouwens.
Die fender Corona gitaren zijn toch niks bijzonder of wel soms?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Ik vind dat een gitarist zijn eigen gear moet dragen. Als je een top niet kan dragen ben je hem blijkbaar nog niet waard.
Duur spul hoeft overigens niet altijd goed te zijn. Heb zelf een VK100 en zou hem niet willen ruilen tegen een Marshall omdat het geluid me gewoon niet aanstaat. Emotioneel heeft hij dus meer waarde dan een Marshall.
nah.. niet altijd mee eens.. er kan een taakverdeling zijn. Bij ons ben ik degene die de bus in en uit laad, omdat ik de enige ben die de bus op een goeie manier geladen krijg en dat het er op een stevige manier in ligt (scheelt weer in beschadigen van..) Maar hierdoor is het wel zo dat ik mn eigen zooi niet altijd uit de venue kan sjouwen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Toch mijn stack even posten.
Plaatje is te groot om hier neer te zetten, dus maar linkje:
http://www.bekkersonline.nl/download/img_5927.jpg
Wat is dat nu voor onzin? Je hebt zeker nog niet zo vaak optreden met eigen spul of wel? Het is dan gewoon makkelijk om iemand te hebben die bij de bandbus+spullen staat en alles inpakt/uitlaadt. Dan sjouwt diegen dus niet met z'n eigen spullen (of heel weinig dan). Toevallig ben ik zo iemand :satisfie:, maar dan zou ik m'n toppie+cab niet waard zijn dan? :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Wat jij vind boeit mij vrij weinig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Dat "niet waard zijn" zou ik niet al te letterlijk nemen. Maar ik vind de motivatie van pannekoek nogal vaag "mijn bandleden willen dat ik hem meeneem dus mogen zij hem ook dragen".
Precies, gewoon even met zijn allen het werk doen en zelf even aansluiten/opstellen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence
Kapsones?? MIJN bandleden??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek