*trekt nog een zak chips van de actie van afgelopen week open*
Printable View
*trekt nog een zak chips van de actie van afgelopen week open*
Mijn nieuwsgier & geduld worden nu wel op de proef gesteld
Pffrt, wat een ellende hé :(
Nee zag op het forum reactie over een rode JV strat van mij van Geert76 Totaal para verhaal heb deze jv strat van iemand gekocht uit Nijmegen hij was zwart heb hem toen idd van de zwarte lak ontdaan en kwam de fiesta rode kleur naar boven heb de jack er idd vanaf gehaald om het zwart eraf te halen ,en omdat de jack losgesoldeerd was ,zou het geen orginele jv meer zijn ,dm30 switches zijn DE JV switches wat iemand niet beweerde,
Vorige eigenaar had idd ook een tweede capacitor geplaats ivm tone Heb veel ervaring met de JV's en japanse Squiers en weet gewoon dat Squier toendertijd en nu nog, niet altijd de gitaren fabriceren zoals ze dat in hun ads vermelden,houtsoort ed pups etc ,dit was 100% nitro JV body met E stamp en was geen hb marvin body, hals van een hb strat is breder dan een JV hals dus JV hals past niet ,Squier E serie halzen zijn ook breder etc
:soul:Nou het gaat er niet om wie er gelijk heeft maar dat je met feiten komt ,en geen suggestieve opmerkingen maakt ,en maar zelf een verhaaltje gaat verzinnen ,was netter geweest als hij mij persoonlijk even een mailtje had gestuurd zodat ik hem het kon uitleggen
Hallo P., @, Tommy, Puablo, en alle andere namen die je gebruikt.
Lang moeten zoeken voor je dit gevonden had zeker? Het feit dat IK dit durfde te beweren is dat je die loaded slagplaat 3 dagen nadat je 'm van mij had ontvangen weer te koop had staan. Had daar een hele tijd tussen gezeten, had ik misschien getwijfeld, maar nu niet.
Maar goed, 90% van wat je aanbied is bij jou 70's, 80's en/of made in Japan.
De reden dat die PU's volgens jou uit de 70's kwamen, had je puur op de kleur van de wikkeldraad gebaseerd. We hebben ook al eens een discusie gehad over een el cheapo Boston strat, waarvan het log verwijderd was, die was volgens jou ook 70's MIJ. Maar op de uitdaging om de hals eraf te halen om te kijken naar de datum en of er een stempel met het woord "glass" zou staan ben je nooit in gegaan.
Maar waarom opeens deze reactie, gaan de zaken niet goed? Wil je je naam zuiveren? Of wat....?
Misschien moet je eens geduld hebben wanneer je een gitaar aanbied. Nu zien mensen de ene dag een complete gitaar staan, en de volgende dag ligt ie al weer in onderdelen op MP. Nee, dat wekt vertrouwen. Ook zou ik ze niet rellicen (lees kaalschuren), maar goed, dat is jou zaak.
We hoeven elkaar toch niet dwars te zitten? Ik heb al lang duidelijk gemaakt dat ik aan jou niets meer verkoop.
Dat zweren op familie leden snapte ik toen ook al niet. Nu in je reactie trouwens ook weer niet hoor. Zolang ik mijn advertenties in dit topic niet tegenkom, zal het wel goed zitten met wat ik verkoop.
Mensen, we gaan 2,5 jaar na dato geen vetes meer uitvechten. Volkomen nutteloos voor de andere gebruikers, dus als jullie elkaar nog wat te melden hebben, doe dat dan per PM. Verdere posts over dit onderwerp worden verwijderd.
The Bertman, mod