Over het algemeen alleen op Chinese "Gibsons"...
Printable View
http://ianparr.com/blog/2009/11/08/c...ylde-les-paul/
Hartstikke nep. Knoppen zijn niet goed, pots kloppen niet ,verkeerde knobs, en daarnaast de kleur en tuners.
Ik vind de biedingen erop ook wel geestig. Er is al meer op geboden dan ik voor sommige van m'n echte gibsons heb betaald. Dat soort bieders zijn toch domme sukkelaars, ze gaan voor uiterlijkheden van een echte maar zien niet dat dit kompleet fout is. Headstock, diamond inlay, body, knoppen,logo en de bespeelbaarheid zijn allemaal zwaar dikke ruk.
Als je er over nadenkt is het gewoon triest. Heb je hard gewerkt en €500,- gespaard met vakkenvullen ofzo en dan wil je de meest duur uitziende gitaar want dat staat beter bij je fake Gucci tas en je neppe rolex en immitatie dolce& gabana shirt.
Heaumeaux.
Ik ben een loser, ik ga voor echt.
Helemaal mee eens. Ergens snap ik het ook wel hoor, je hebt hard gewerkt en denkt dat die neppe Gibson Les Paul wel goed zal zijn, ook al zegt dat stemmetje in je achterhoofd dat het poep is. Helaas is dat het dus heel vaak ook.
Vakkenvullers hebben meestal geen 2949 euro voor een échte custom, en dat begrijp ik. Maar gezond verstand zegt je dat je dan een Epi moet kopen, maar geen nepperd.
Mijn gezond verstand zegt, koop een tweedehands studio van Gibson en plak daar maar stoere stickers van pin ups of vlammen op. Ik zou de epiphone customs van tegenwoordig gewoon links laten liggen, als het een epi moet zijn dan toch een standard.
Maar dat is niet oh-oh gerso, slam fm, pimp m'n kuttekop genoeg tegenwoordig.
Ik word oud en raak uit de tijd....
Maar we worden wel wijzer :seriousf: en worden door de stupide, idiote, impulsive, akties, opmerkingen van onze kleinverdieners wel eens boos en/of zat maar ach welja wij waren vroeger ook zo "toch" :chicken: zo en nu eerst maar eens een bruine rakker opentrekken :D maar wat zie ik Mac ben je al je speakerkasten aan het verkopen! :dontgeti:
Nou om eerlijk te zijn vond ik kwaliteit heel belangrijk, daarom had ik vroeger heel weinig.
Over de speakers,
Ik heb 3 B cabs, 2x een BX cab (greenbacks) en 1x een B cab uit 1992 met daarop in goudstift de handtekening van J. M. Is een of andere jubileum uitgave. Ik heb hem "over" en verkoop hem dus maar.
De andere twee zijn niet te koop.
G12T-75 speakers?