En waarom is deze nep? http://link.marktplaats.nl/164251393
Printable View
En waarom is deze nep? http://link.marktplaats.nl/164251393
deze is niet nep net zoals zijn andere advertentie echter zijn gitaren zijn veel te laag geprijst en zijn overduidelijk een gevalletje van "de gitaren zijn nu niet in nederland maar maak het geld over en je krijgt direct een bewijs dat de gitaar naar je onderweg is (not!)
Weet niet of deze al hier tussen staat (ben beetje lui om door te lezen....)
Maar adonis het ondermerk van ibanez!
Toen ik het zag schoot ik spontaan in de lach.
En na een mailtje van de adverteerder lag ik helemaal over de grond te rollen.
"adonis is zeker een ondermerk van ibanez, maar onwetende mensen als jij weten dat niet"
marktplaats
die verkoper is inderdaad niet helemaal lekker :D
Hihihi
vraag eens voor de leut of hij toevallig weet dat STAGG een submerk van Gibson is? :D
Ik heb echt op het punt gestaan dat figuur een ellenlange mail te sturen over het hoe en wat, reilen en zeilen van Ibanez en Adonis maar heb toch maar besloten aan dit zielige figuur geen aandacht te besteden. Het is overigens al de tweede keer dat hij een Adonis als custom build Ibanez probeert te verkopen, ik hoop echt dat er niet ergens een onwetende nitwit rondloopt die zijn verhaal voor zoete koek neemt en dat ding koopt. (zag ik nou laatst George Kooymans met z'n ding rond z'n nek lopen?...)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tin
crafter
Helaas al verkocht...maar wel een belachelijke prijs...
Vooral die ene zin...
A Gibson electric guiter (, amplifier, cables and etc) can come with it without any extra cost if you wish.
Nee, laat maar joh, ik heb genoeg gitaren Wahahaha!
75,- wat een gek... hoe komt die kerel daar bij?
Niet echt twijfel, maar is 900€ niet bijster weinig geld voor een Fender Telecaster Plus (die versie met de rode & blauwe Lace-Sensors)
De Marshall Big M die erop staat is van mij geweest volgens de verkoper:
thefellowshipofacoustics is de versterker helemaal origineel, ik kan je vertellen, dit ding is echt niet meer origineel.... verre weg van.