zelf een Powertone gehad, maar was er niet zo heel erg fan van uiteindelijk.
Nu een JVM205H, en dat is toch meer mijn ding. Koch 2x12 cabinet wel gehouden, die klonk naar mijn mening beter dan een 2x12 marshall cab.
Printable View
zelf een Powertone gehad, maar was er niet zo heel erg fan van uiteindelijk.
Nu een JVM205H, en dat is toch meer mijn ding. Koch 2x12 cabinet wel gehouden, die klonk naar mijn mening beter dan een 2x12 marshall cab.
Als het de JCM900 1936 cab was, dan waren het waarschijnlijk T75's, als ie verder origineel was. De JCM800 1936 cabinet is qua materiaal/constructie wel beter. Ik heb de JCM900 1936 gehad en heb nog steeds een JCM800 1936 cab, die tweede is wel beter. In die van mij zitten V30's en nog is ie niet echt schreeuwerig. Maar ik ruil die V30's zo in voor de Jensens uit een Koch cabinet, dat weet ik wel. Die Jensens blijven veel langer clean, wat ik persoonlijk erg fijn vond.
Ik heb lang met zo'n Koch-cabinet gespeeld. Ik begin in sommige situaties terug te verlangen naar de Jensen V90's. Behoorlijk gedefinieerd en met een neutralere voicing dan V30's. Het ligt ook wel een het soort band waar je in speelt. In de mix zijn V30's dikwijls weer fijner.
Hier dan maar? Niet echt een tip maar wel een "hoe je je ouwe zooi aan de man brengt met een opgeblazen prijskaartje". Middenklasse gitaar, dito verouderde gitaarsynth en een niet noemenswaardig prulverterkertje:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=7
Da's toch een basversterker :???: