Geweldig mooie les Paul custom!
Printable View
Serieus Orpheo, als er nu iemand niets moet zeggen over een ander die zichzelf tegenspreekt, met je amp-zoektocht ;)
De enige van je gitaren die me iets of wat aanstaan zijn de bovenste rij eerste en tweede van links en de eerste foto tweede van rechts onderste rij. Die groene, blauwe en rode. Al is de finish telkens wat te hoerig en mankeren ze binding aan de hals. De rest heeft ofwel een mindere top, drie pups, tremolo, geen binding waar 't wel hoort of lelijke inleg. Spijtig vind ik, zoveel gitaren, zoveel gemiste kansen. Voor mij toch. Jou zal het wss worst wezen in je Les Paul universum. :blast:
BTW Warmoth klinkt als een soort knaagdier :)
MS
ik spreek mezelf niet tegen, ik post alleen mijn bevindingen ;)
en inderdaad, het zijn mijn gitaren :D voor mij geen gemiste kansen. en mindere top? wellicht de koa zonder trem? maar dat komt doordat ie in brak licht staat. met goed licht zie dat die top enorm vet is.
maar goed, ik heb nooit m'n mening gegeven over jou gitaren, en daar valt ook een miljoen dingen over te zeggen wat mankeert. ;)
Natuurlijk zal er vanalles aan mankeren voor jou. Het zijn dan ook totaal andere planken. Met een gemiddelde van 450 per plank klinken ze super voor 't geld maar er is natuurlijk altijd wel wat beters. Geef mij een schroevendraaier en ik haal uit je collectie van bodies en halzen wel een paar exemplaren die me echt aanstaan. :)
MS
geloof ik graag. maar ik heb per gitaar een idee in mijn hoofd (gehad), en alles kwam precies uit zoals ik het wilde. de gitaren zonder bindings (zonder maple tops), daar moest het hout 'spreken', bij de gitaren zonder binding, met maple top, moest het gebaseerd zijn op een PRS singlecut, just to name a few. en de gitaren met trem, lang verhaal.