Bij Kauffmann nu een Eric Clapton strat voor 900 euro.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Bij Kauffmann nu een Eric Clapton strat voor 900 euro.
Zag 'm op zijn Facebook. Die inruilers van hem zijn vaak heel snel weg vanwege scherpe prijzen. Maar het moet net je ding zijn.
Zag ook een leuke Haar in Shell Pink relic met voodoo pups op MP. Moet ook net je ding zijn natuurlijk. En de VP is met 1400 wel hoog.
Eric clapton strat....hmmm...
Heb zo'n 15 jaar geleden op een tweedehandse clapton strat gespeeld. Die had toen nog lace sensors, en klonk enorm vet met die midboost.
En hij had een kahler. Had 'm eigenlijk moeten kopen, maar achteraf he....
Verklaar je nader....
Ik hoor wel eens verhalen over een slechte Haar. Ook wel eens over een slechte Rebel Relic of een slechte Fender. Denk niet dat Haar een van de bekendste bouwers van Nederland is geworden door troep te maken.
Overal vind je wel zwakke broeders. Behalve op MP natuurlijk, daar vind je alleen zeer resonante exemplaren ;)
en de echte (jawel daar is ie weer...) "pre law suit" (.... jawel.. die beroemde law suit die er nooit is geweest) schaamteloos goede kopieën.. helemaal (!) origineel ....... behalve de elementen en de pots...(bye bye originaliteit) en ge-re-fret........ en niet de originele koffer.... Wel even vermelden dat ze op Ebay voor 'enorme prijzen' worden aangeboden en dan zelf 'slechts' € 2.450 vragen....
http://link.marktplaats.nl/m1091525800
Op zo'n moment wekken dergelijke ronkende teksten bij mij op de lachstuipen (sorry als de verkoper hier op GN mee leest...)
Tsja Marktplaats prijzen....
Het triggert mij niet om tweedehands te kopen. Liever nieuw, teveel gelukszoekers, en ik kan me voorstellen dat de belastingdienst interesse heeft om btw te laten heffen op die spullen, aangezien er veel gehandeld en veel geldverkeer is, buiten de belastingdienst om.
Die tokai is erg mooi, maar door vintage waarde en emotie met name in het buitenland worden deze voor meer dan 2K verkocht. Als je bedenkt dat een nieuwe ls150 ook al boven de 2000 euro nieuwprijs is, verbaast het me niets.
Daar zou nog wel eens wat mindere exemplaren van rondzwerven. Kon dan beter een Suhr kopen. Dit heb ik van een prof die zo'n beetje alles heeft (gehad) qua versterkers en gitaren.
Het liefst heft de Belastingdienst 5 x BTW. Goddank gaat dat de NL'se regering nog net iets te ver.