Ja en dat is dan weer mijn oude wah ;)
Printable View
Wat heb je dan een rare naam... A360...?
:dontgeti:
Nee, het is het exemplaar wat ik weer aan deze A360 heb verkocht
Cool nog een SD-2 gebruiker. Ik heb mijne niet standaard op mijn board staan, maar voor mijn thuis-ampje. Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met het ding. Kan best zijn dat hij over een week weer op mijn board staat. Ik wil hem nog eens wat beter uitproberen in combi met m'n andere drive en fuzz pedalen. Kijken hoe goed hij stackt. Gebruik jij hem ook wel in combinatie met de Fender Blender?
Die fender blender is toch redelijk exclusief ...?
Was afgelopen weekend nog naar wat smashing pumpkins gear aan het zoeken en daar werd verteld dat hij dat effect gebruikte.
de reissue is enkele jaren geleden uitgekomen en is redelijk gangbaar lijkt me zo. Ik heb die toch ook redelijk vlot op de kop kunnen tikken.
Komt een bijzonder cool geluid uit, maar ik vind 'm vrij moeilijk controleerbaar en heb een hekel aan de volumeregeling.
Een vintage, dat is andere koek.
Fender blender is gewoon nieuw verkrijgbaar! 120 euro ofzo:D
Ik heb hem van Crush the Button, binnen een weekje was hij hier. Ik ben te spreken over hun service.
:)
Wat zou je aanraden die jij hebt of de nieuwe 616. Omdat ik moeilijk opnieuw 240 euro kan uitgeven aan een delay lijkt mij deze het meest geschikte (dan moeten ze hem wel binnen hebben).