Wat moet je in hemelsnaam met zoveel pedaaltjes...?
Je had toen toch een 19" ding van Digitech of zo?
Printable View
Wat moet je in hemelsnaam met zoveel pedaaltjes...?
Je had toen toch een 19" ding van Digitech of zo?
Oh je had ook een 50:50.....?? :soinnocent:
JMP-1 heb ik nog even over gedacht, maar ik denk wat beters te hebben :D
In mijn studententijd (early 90ies, beat you there, haha) speelde ik in een soulband en kocht toen de BD-2 ter vervanging van de DF-2 Super Feedbacker & Distortion, die veel te heftig klonk en ik had een subtielere drive en booster nodig. Heel fijn die BD-2, heb ‘m nog steeds maar zit niet meer standaard op m’n bord, omdat ik tegenwoordig voor m’n Fender amps de mid boost en bass cut van een TS prefereer (moet ‘m toch weer eens proberen eigenlijk….).
Ha! De DF-2 was de eerste Boss die ik ooit kocht, heette toen nog Super Distortion & Feedbacker toen ie uit kwam.(beat you there ;-)) Brittle and harsh, niet zoals beweerd een DS-1 met een extraatje.
Geruild tegen een Italiaanse buizencombo, de “Sound Big 15”, met ingebouwde tremolo.
Een BD-2 over een Fender amp, kan me idd voorstellen dat je dan soms wel wat mids tekort komt..
ik dacht ooit slim te zijn door een Mobius te gebruiken ipv losse phaser/flanger/chorus/ tremolo, plus wat een Mobius nog meer in huis heeft. And less real estate op mijn board. Maar teveel parameters, en ik ben teveel verknocht aan de signature Boss sounds waarmee ik ben opgegroeid, 4-stage phaser, Cure flanger, etc. Ik kreeg het niet voor elkaar met de Mobius. En maar 1 tegelijk, bijv phaser en trem samen gaat niet.
verder.. meerdere drives is niet heel vreemd. CS-2 en OC-2 zijn klassiekers.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1ae2545448.jpg
Mijn bass board voor een optreden over enkele weken (sinds tijden weer)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Optredens met obers zijn de beste...! :seriousf: