Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
je zoekt een goede fuzz, maar wat voor?
Een big muff achtige, een octafuzz achtige, een fuzzface achtige?
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
je zoekt een goede fuzz, maar wat voor?
Een big muff achtige, een octafuzz achtige, een fuzzface achtige?
Daar ben ik dus nog niet helemaal achter. Ik heb dus een big muff gehad, maar vond ik toch iets te lawaaiierig, en iets te dik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Dus ik denk dat ik dan uitkom bij een fuzz face achtige Fuzz.
Hey, ik heb het wel vaker gezien, maar op de vorige foto weer.
Zo'n kastje waar je je kabelboom op aansluit en dat je ze dan weer doorlust naar de pedalen.Waar haal ik die?
Ook zoek ik nog een bypass looper voor mijn rat (is zeer moeilijk te bedienen door de hoogte van het pedaal en op aanraden van medeforumleden doe ik m via een soort bypass-schakelaar)
Waar vind ik die en hoe werkt dat precies
Of is er iemand op het forum die zelf handig is met electronica en dat tegen betaling kan maken(wel ruisvrij dan natuurlijk :-) )
bvd
PS heb ook eens een vraag gesteld over je wireless wel of niet op je board, maar nooit echt reactie op gehad.
Ik twijfel nl ivm evt vocht/vuil op de zender.
Iemand daar nog tips over , het scheel me nl een kabel (ik heb nl een kabel met aan beide kanten 3 jacks die ik gebruik voor de effectsloop en 1 voor het de output naar de versterker)
geen wireless gebruiken?
voor de rest kan je zelf een patchbakje en tb loop wel maken!
gewooneven googelen
Hahaha, ja das idd het simpelste.
Maar ben inmiddels behoorlijk gewend aan de bewegingsruimte en dat ik geen vermogen aan kabels meer hoef halen.
Ik heb die dingen altijd direct in "krul"zitten zeg maar en dan is het wachten op de kabelbreuk.
Zelf maken? ik ben absoluut niet electrotechnisch aangelegd.
Kijk een motorblok redt ik me mee, mar zoiets??
als je kan solderen, zit je goed
Welke Patchbox Gebruik jij?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Kijk er zijn dus meer mensen geinteresseerd..
HAHA
PS moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een soldeerbout in de handen heb gehad ;-)
Ik heb mijn patchbox laten maken door Dirk_Hendrik van dit forum. Als hij het niet te druk heeft, zou je hem eens kunnen vragen...
Okej maar bestaat er ook zoiets kant en klaar?
Loooper heeft ze bij de custom orders staan, maar die zullen wel belachelijk duur zijn voor wat er in zit (alleen wat verbindingsdraadjes, pluggen en de behuizing)...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door David1223
http://www.loooper.com/Paatcher.htm
Als je al eens een soldeerbout in handen gehad hebt, dan kan je een patchbox en een true bypass looper maken. Zelfs ik kon het van de eerste keer :D
[SPAM]Ik kan er ook eentje op bestelling maken dus (patch of looper)[/SPAM]
kan zo'n boss line selector ook fungeren als true bypass looper voor mijn rat?
veel te duur. een loopertje kost helemaal geen 90 euro
Mooi blauw ledje in die RMC!!!! :soul:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Ej Mike McCready: Hoe bevalt die LPB1 van EHX jou? En waar gebruik je hem precies voor? Alvaster bedankt!
1) Ja, de Boss kan als looper gebruikt worden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kamiess
2) Nee, niet als True Bypass looper, simpelweg omdat die Boss niet TB is...
+ ik zou die Boss niet kopen om als looper te dienen, daar bestaan betere en goedkopere alternatieven voor. Zelf ééntje bouwen bvb., zo moeilijk is het echt niet. Je kan daarvoor een setje bestellen bij Newtone oid.
Die Boss is echter wel een tof ding met een hoop functies. Maar puur als looper is hij te duur...
Erg goed. Ik gebruik hem alleen als pure volumeboost voor solo's. Er zit een miniscuul randje aan, maar dat geeft hem dan ook net dat beetje extra's. Zeer goedkoop en muisstil. Heb hem in mijn fx-loop hangen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Okee. Wat voor amp heb je? Ik wilde hem gebruiken als 'amp opfokker'.
http://www.misterjinx.nl/images/lo_plank.jpgCitaat:
Ietswat late reactie maar toch... bij de Bouwmarkt (Karwei of Gamma). Handvatten zijn iets van 14 cm lang en 3 á 4 cm hoog.
Koch Multitone 100WCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Bump...., topic stond alweer op pagina 5.
http://img441.imageshack.us/img441/1...2007nq1.th.jpg
byoc drop in wah=>byoc phaser=>xotic rc=>xotic bb=>xotic ac=>radial bigshot dubbele tb-looper=>vox ac15
Met de looper schakel ik de jaques meistersinger chorus en prisoner delay.
Linksboven het vox pedaal om de tremolo te bedienen met daaronder verstopt een geschakelde voeding ala onespot, maar dan van het merk power-all.
Plank past precies in een oude laptop schoudertas.
Wat een geil compact pedalenbordje is dat! Mooi werk.
Dank je Paulus, lekker klein was idd een van de uitgangspunten na jarenlang overdadig gesjouw van veel te veel zooi. Dit bordje met de ac15 gaat voorlopig uitstekend.
Peter , heb je er ook een grotere foto van!!?
Ik heb alleen deze onduidelijke foto, maar ik heb hem geresized.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Owke dan top! nu kon ik de pedalen een beetje herkenen!
op de foto klikken en...ahhhhhh...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Peter, ligt er nou een telefoon op je plank?
of het is een zelfbouw Z.Vex Ringtone...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Haha, nee is idd een nokia maar niet de mijne. In de theatershow waarin ik speel moet ik doen alsof ik met dat ding zit te bellen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
ik zal eerdaags ook eens foto's maken van mijn zelfbouw pedalen bak ..
ben hem aan het upgraden ...
oh! dat is leuk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
ik heb een aantal boutiquepedalen in m'n pedalboard, waarmee ik net doe alsof ik er mee speel, maar eigenlijk zet ik alleen blauwe lampjes aan of uit..
..het klokje is daarentegen weer wel Full bypass (= geen kabel erin of eruit..!)
Ja idd zoiets ongeveer, maar je blijft op die manier wel bezig en wordt er netjes voor betaald. :)Citaat:
lijkt me wel weer tof ja, het theater in..Citaat:
wat voor show is het?
Citaat:
Welk board is dat? Is dat Pedaltrain?
Dat is mdf van de gamma, met allemaal gaten erin van vorige opstellingen en linksboven een hap eruit om plaats te maken voor de voeding.Citaat:
Ik heb nog een groot stuk over. :)
Andre v Duin, humor om te lachen dus.Citaat:
Maar wel met allemaal kleine blauwe lampjes die steeds aan en uit gaan.
geinig :)Citaat:
De Andre van Duin neem ik aan? Is dat de nieuwe show met Ron B. ?
Geinspireerd door al het moois wat hier te zien is heb ik zelf ook een pedalboard gemaakt. De case zullen enkelen wel herkennen (showmaster24).
Na de bouw van mijn speakercab had ik nog wat paars tolex over (op de foto oogt het blauw door de flits) en vond het wel leuk e.e.a. in stijl te bekleden.
het verhoogde plateau is met klitteband bevestigd en hieronder is de onespot weggewerkt.
De stagetuner is wordt een dezer dagen vervangen door een delaypedaal (DD3). Die tuner is toch een vreselijke tonesucker en ben nog zoekende naar een alternatief.
http://inlinethumb18.webshots.com/21...600x600Q85.jpg
http://inlinethumb19.webshots.com/21...600x600Q85.jpg
http://inlinethumb62.webshots.com/19...600x600Q85.jpg