Nu nog een VHT eindtrap en dan smullen maar. CAE+VHT+G-Force+Bag End = Geil. Succes morgen.
Printable View
Nu nog een VHT eindtrap en dan smullen maar. CAE+VHT+G-Force+Bag End = Geil. Succes morgen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiszi
Bedankt!
http://img372.imageshack.us/img372/5...kjepuh2gc6.jpg
Aan de achterkant heb ik 2 led lampjes van IKEA geplakt.als ik licht nodig heb op een donker podiumhoef ik maar aan de bovenrand te voelen en te "drukken" :)
Werkt mooi. werkt op 3 batterijen en is zelfklevend.
http://img.kelkoo.com/nl/medium/010/...1687334010.jpghttp://img.kelkoo.com/nl/medium/010/...1687334010.jpg
Met zo'n setup zou ik toch gaan voor een grotere rack 10HE op wieltjes. of zelfs 12 met een racklade voor kabels enzo ...
Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffie
Dit is ook tijdelijk. De racklade ligt klaar en ik wil mn rackwah er nog in en eventueel een palmer pdi-05. NMaar voor nu volstaan deze goedkope rackjes. Ik was van plan om op het moment dat ik 100% happy ben er pas verder mee te gaan. Nu kan ik vanavond in ieder geval spelen...
100% happy zijn we nooit hè! Zeker als je zoveel spul hebt is de kans groot dat je weer iets wil vervangen als je 'klaar' bent.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Gave set Nocki!!! Top...
Snap opmerking wel van alles in 1 rack planten... maar kan ook afhankelijk van het vervoer zijn... Stationcar of Suzuki Alto... ;-)
2 losse cases kan je makkelijker kwijt.
Hoe verliep het optreden????
P.s. handige tip die lampjes!!!
Je kent me? natuurlijk blif je altijd rommelen. dat hoort erbij he :) Tis voor zelfs een beetje hobby!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus
Ik heb in het verleden alles in 1 rack gehad en dat zorgde voor mij altijd voor moeilijkheden kwa vervoer. Dit setje werd eigenlijk zo in en uitgeladen en kreeg nog snel hulp ook :-) was gewoon goed te doen en het zijn steeds 2 delen waardoor je in balans loopt.
2x rack
2x gibson
2x speaker
Ik heb een Opel Astra station gehad en dat was heerlijk. nu heb ik een Renault 19 wat minder ruimte geeft. toch gaan het nog makkelijker. ik ben echt blij met de manier waarop ik het allemaal kon vervoeren...
Ook de lampjes hebben hun nut al bewezen! werken in de praktijd ook fijn. Ik kon alles vinden in mn rack dus dat ging goed.
Nu het optreden:
Het was de bedoeling vanavond om een set te spelen in diverse stijlen.
Veel funky dingetjes maar ook gevoelige tokkels. Akkoorden werk met wat chorus en delay en wat u2 achtige dingetjes.
Crunchy frog en rocky dingtjes inclusief solos en natuurlijk wat steviger werk. Een tapijt van zware tonen onder een lied maar ook lekkere stevige solo's
Ik was enorm blij met de geluiden die ik had gemaakt. op een klein beetje volume aanpassing (eerder harder zetten dan zachter :) ) en treble (iets meer) na hoefde ik niets te wijzigen. Heb echt een heerlijke set gespeeld...
Er was weinig ruimte op het podium maar ik hoorde mezelf fantastisch goed zonder dat ik te hard stond. Geluidsmensen waren tevreden en heb complimenten gehad. Alle sounds waren overtuigend en erg goed. Wat een fantastisch muzikale amp is die CAE 3+ echt helemaal super! De keus is nu echt gemaakt. de Egnater Tol100 top waarvan ik vond dat die net zo goed was als de CAE gaat weg. Nogmaals de Egnater is fantastisch en de beste amp die ik ooit gehad heb. maar dit is weer een stapje verder! wauw! helemaal happy!
edit: Ik heb vanwege het ruimte tekort op het podium de speakers op elkaar gezet met de rackjes daarweer op ipv schuin naast elkaar zoals op de foto... Ik had dit eerder al geprobeerd en vond dat voor geen meter klinken omdat op de een of andere maneir de speakers beter klinken als ze laag staan en naast elkaar dus volgens mij kan het alleen maar beter worden :)
edit2: De solo boost is trouwens helemaal ongelofelijk... Ik heb mezelf vanavond dingen horen doen die ik mezelf nog nooit had horen doen :)
Echt een paar heerlijke solo's gedaan die echt waanzinnig klonken. helemaal uit bepaalde vaste patronen gebroken waar ik vaak uit veiligheid in blijf zitten...
Wou idd ook nog zeggen , de leds van ikea , ik ga ze ook halen , is handiger dan mijn penlight aan mij sleutelbos
PS : Renault 19 heehe , het materiaal dat je vervoert is dus duurder dan de wagen zelf ;-)
Mijn spulletjes:
My Rig
De G-Major is niets meer dan mijn midiswitcher, er komt geen signaalkabeltje in of uit... Wordt tzt. wel vervangen voor iets anders.
Groetjes Bram
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffie
hihi. absoluut. heb nog nooit meer dan 1000 aan een auto uitgegeven :)
Heb nu al een paar autos opgereden en elke keer dat ik hoor dat de auto is afgekeurd en ik een nieuwe moet kopen vind ik het weer reuze zonde dat ik geld moet neerleggen voor een auto...
Nu met een gezin is het minder erg maar vroeger vond ik het echt vreselijk zonde van het geld :)
Dat licht is idd super handig. Het was gisteren erg donker en ik kon niet aan de achterkant van mn rack komen en zag niet waar ik de midi kabel moest prikken. even mn ikea led lampje aan en alles was weer goed te zien! :) fantastisch! kan er ook nog steeds niet over uit hoe goed mn geluid was!