't Heeft alleszins wel psychologisch effect :)
MS
Printable View
't Heeft alleszins wel psychologisch effect :)
MS
hehe psychologisch of niet.. mn bandleden hebben me vervloekt op tour, toen ze dat bakbeest 2 trappen omlaag moesten sjouwen de zaal in waar we moesten spelen in Frankrijk :P
uw bandleden dragen u cab voor u ? da's mooi.
ik doe dat gewoon zelf.
Ik ben chef bus laden...en bewaking ;) goed geregeld toch? Maar das met name in t buitenland..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
ik liet mijn bandleden ook mijn stack gewoon dragen hoor ^^ ik moest perse me versterker van hun meenemen.... dan mogen zij het ook lekker gaan dragen voor me ^^ :hippie:
wat voor gitarist ben je dan.. als je niet eens perse over je eigen spullen hoeft te spelen... [/sarcasme off] :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
nja.. op tour ist wel fijn om gewoon alles bij te hebben, zekerheid van goed spul en je eigen geluid, daarbij vind ik t knullig ogen als n TOURENDE band geen eigen backline mee neemt.
Binnen NL delen wij altijd backline, nog nooit zelf n drumstel meegenomen :P , wij doen de cabinetten wel, weet ik dat ik iig mn eigen sound heb en dat t goed is (te vaak slechte of geen cabinetten meegemaakt..)
njaa t was maar voor 6 nummers (klein optreden) en ik had al 2 gitaren mee (me gibson les paul en epiphone custom) ik ben 17 jaar dus ik stond echt met een godsvermogen op t podium. was wel ff zweten hoor dat er nix kapot gingCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence
kapot gaan? speel je zo wild dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence
njaa, er traden ook 2 andere bandjes op enne er kan natuurlijk altijd wat gebeuren want t was een klein zaaltje dat helemaal volstond.... werd flink gepit enzo dus dat.
als het kapot zou gaan zou het me jaren werk kosten om het terug te verdienen
Ik snap wat je bedoelt. Wij lenen in principe nooit gitaartops/bekkens/snare/baspedals aan anderen, aan cabinetten en drumstellen gaat niet snel iets kapot.