En altijd binnen gestaan.......:ok:
Printable View
nou nog een leuke dan.. heb de munten niet liquide maar oh wat had ik graag zo'n MIJ Tokai LP Goldtop .. de vette bucklerash neem je voor lief
http://link.marktplaats.nl/m1084342547
jump on it zou ik zeggen.
Ik zeg: buitenkansje. Zeker voor die prijs !
Wat mensen toch in een Les Paul zien.....
Ik zal het wel nooit begrijpen.
Haha tja, ik zie er wel wat in en snap ook niet waarom! Misschien is de liefde voornamelijk begonnen doordat al mijn grote helden er op speelden. Het is eigenlijk maar een lomp instrument. Een strat ligt beter op de schoot, is niet zo loeizwaar, duwt geen randen in je buik, laat je onderarm mooi over de Body glijden, voelt fijner aan de achterkant van de hals en laat je beter bij de hoogste fretten komen. En toch, pak ik vaker mijn les paul. :D
bijan alles wat je schrijft daar kan ik het mee eens zijn en toch kon ik niet wennen aan een strat.... Nota Bene: m'n Fender MIM Strat classic 60's heb ik ingeruild voor een 'Burst' Tokai Love Rock LS 75 die jaloerse blikken opwekte bij mijn muziekvrienden.... Edoch waar vind ik een gitaar met de ergonomie van een Strat en de 'beleving' van een Les Paul? kwam ik zomaar bij de SG 60's tribute terecht.... niet loeizwaar, geen randen in m'n pens, onderarm valt lekker over body.... supernekkie.... heerlijk geluid .... nu ligt er dus 'ter aanvulling' van het SG-arsenaal met PAF-kloontjes ene 2008 Tokai SG te wachten op z'n verbouwing.. (en daarom wordt het budget daaraan opgestookt) vandaar geen Tokai Love Rock Goldtop voor mij deze keer....