Eh, waar denk je dat hij die dikke Jaguar mee verdiend heeft?
Printable View
En inmiddels staat de gitaar wéér te koop, http://link.marktplaats.nl/466894723
heb ook deze verkoper gemaild. Ben benieuwd naar zijn reactie.
Bovenstaande post komt uit feb. 2010, in 4 of 5 jaar tijd is dit dus de 5e eigenaar (mijzelf meegerekend) die de gitaar aanbied. Ik kom de gitaar nu dus voor de 4e keer tegen, en wie weet is ie ook nog van eigenaar gewisseld zonder dat ik het gezien heb.
Een duidelijk voorbeeld waarom het gewoon niet goed is om een nepperd van "echte" kenmerken te voorzien...
In ieder geval chapeau dat jij je best doet om verkeerde doorverkoop tegen te gaan.
Ik wil toch graag even terugkomen over de opmerkingen die er zijn gedaan mbt The Fellowship of the Acoustics. Half half wordt er hier gezegd dat dit niet een erg betrouwbare winkel is. Ik zelf heb daar toch hele andere ervaringen mee. Sterker nog, ik vind dit een van de meest klantvriendelijke gitaar winkels en daarbij ook een van de winkels waar de werknemers/eigenaar erg veel verstand, kennis en kunde heeft van gitaren. Ik zeg niet dat er nooit een fout gemaakt wordt (als je kijkt wat daar hangt kan ik me voorstellen dat ze een low end gitaar niet volledig inspecteren) maar om dan te stellen dat ze niet heel erg betrouwbaar zijn gaat mij wat ver.
Ik ben al geruime tijd opzoek naar een Fender USA Telecaster. Nu volg ik deze al een tijdje: http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...j%2B4VB4M&df=1 en vraag ik me eigen al gelangere tijd af of deze 100% echt is. Ik heb namelijk nooit een USA Standard Tele gezien met een headstock als deze. (serienummer op de voorkant, look van het logo ziet er hetzelfde uit als die op van een MIM Standard Tele)
Ik wil hem namelijk binnenkort bellen om er misschien eens naar te gaan kijken. Maar dan moet ik dus wel zeker weten dat ik niet bedonderd wordt. :sssh:
Logo en serienummer kloppen volgens mij wel hoor. Eerste cijfer in het serienummer een ander lettertype hoort.
Dat logo is vrij gebruikelijk voor een early 90's (USA) Standard. Pas later zijn ze weer teruggegaan naar het spaghettilogo.
Ik kan me nog de witte SG custom herinneren die zelfs op de amerikaanse fora meer dan een paar wenkbrouwen deden fronsen en met prijzen van 20.000 euro of meer kan je je geen "fout" veroorloven. Vind ik dan.
Als Nederlander weet ik beter wat hier omgaat dan de gemiddelde Duitser of Amerikaan en dan vind ik zijn beschrijvingen van zelfgebouwde gitaren en amps door streekgenoten nogal twijfelachtig. Maar je kan het ook Hollandse Koopmanschap noemen natuurlijk.