Ja, ziet er inderdaad mooi en lekker compact uit.
Fijn dat het ook goed klinkt....;)
Printable View
Ja, ziet er inderdaad mooi en lekker compact uit.
Fijn dat het ook goed klinkt....;)
Hahaha, ja als ik op basis van de YT-reviews tot de conclusie was gekomen dat die pedaaltjes niet zouden klinken had ik het niet gedaan natuurlijk 😆😉
Maar het blijft YT dus toch een gokje hoe het in de praktijk met je eigen spulletjes gaat klinken….
Overigens was dit wel weer zo’n projectje puur op basis van de heb en omdat het kan (low budget pedaaltjes) en niet omdat ik het nou absoluut nodig had of zo….. is bordje nummer 3 nou…. 😳
Ik heb ook eentje uit die serie: 3rd dimension. Een Boss chorus kopie.
Zijn leuke pedalen, goed betaalbaar en prima gebouwd. En stiekem gewoon Behringer in een beter jasje.
Ik heb die vibraclone ook en vind precies hetzelfde
kwa klank doet ie wat zijn naam belooft nml de sound van de Fender vibratone zoals gebruikt door SRV na te bootsen en een bescheiden halleluja is op zijn plaatst maar hij klinkt dan weer zo dof dat ie gelijk weer totaal onbruikbaar wordt.
Althans, bij elke toon denk ik, te dof... en dat werkt dus niet.
Van die serie heb ik wel lol van de tube pilot, dat herinnert me aan mij allereerste echte buis overdrive, een oude Phillips bandrecorder.
Er zit geen toonfiltering op dus vervorming is fulrange rauw met een hint van dying transistor maar het heeft zijn toepassing en als clean boost maakt ie alles wat frisser.
Aangezien jij wel van solderen houdt.... er zal best wel een mod zijn om meer hoog te krijgen.