Al eens ergens anders gepost, maar misschien toch nog eens de moeite ;)
http://i289.photobucket.com/albums/l...ecollectie.jpg
Printable View
Al eens ergens anders gepost, maar misschien toch nog eens de moeite ;)
http://i289.photobucket.com/albums/l...ecollectie.jpg
die 2e van links vind ik gaaf! :satisfie:
Op de een of andere manier vind ik die G&L het net niet hebben qua vorm. De onderste hoorn net te krom, de bovenste net te puntig en daarmee is het vloeiende uit het schitterende model van de telecaster gehaald. De goeie vorm (en dan eigenlijk met een maple hals): de derde van rechts
Damn, die linker is gaaf! Die zou ik er wel bij hebben :). Ben nog op zoek naar een P90 gitaar en er gaat NIKS boven een telecaster!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
Is gewoon een 200euro squiertje dus wat let je:D
Zacht ijs maar I totally agree.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
Ik weet niet wat het allemaal is maar afgaande op uiterlijk zou ik zeggen dat de custom een Fender japan Fuji Gen Gakki made is? FGG is historisch correcter met vormen, kleuren en details dan Fender USA en sinds Tokai Fender Japan heeft overgenomen holt dat weer achteruit.
4e van links is een seventies (78 of 79) Usa? Die Mojo valt nauwelijks na te maken dus dat zou een originele zijn. Die gitaar ziet er zwaar en solide uit maar then again, zacht ijs zo van de foto.
Wow jij hebt goeie ogen! Angel had al ergens anders deze foto gepost met de gitaren erbij, en volgens mij heb jij gelijk ;)
ha nou word ik overmoedigCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
nog eentje, 3e van links lijkt een fotoflame, dat zou dan een Fender Japan zijn, begin negentig? Wild shot.
Die thinline bothers me. Essen maar in een kleur die noch Fender USA of Japan voor thinline heeft gebruikt. Headstock in verkeerde kleur verouderd, gouden hardware, cheesy.. Een koreaanse copie? Chevy of LC? Zoiets..
Die G+L is een tribute right? Beetje te flamboyant voor de USA lijn lijkt me.
Ik dacht dat die thinline met gouden hardware een blade was, maar voor de rest ben je best goed bezig, denk ik :satisfie:
blade, ja dat ken ik dan weer niet zo goed, zwitsers mesje