Staat er nou ook Dead Can Dance bij of vergis ik me daarin? Lijkt me wel chill om zo m'n muziek uit te zetten. Moet wel een wat groter huis hebben als ik dat met LP's moet doen ; P
Printable View
Staat er nou ook Dead Can Dance bij of vergis ik me daarin? Lijkt me wel chill om zo m'n muziek uit te zetten. Moet wel een wat groter huis hebben als ik dat met LP's moet doen ; P
Als het profiel wat breder is dan de dikte van de cd hoes kun je ze gewoon wat naar voren kantelen en vastpakken lijkt me. Ze zitten ook niet helemaal plat tegen de muur aan denk ik. Er zit ook nog een stukje profiel tussen de cdhoes en muur onderaan.
Bedankt voor de leuke reacties hehe, de profielen heb ik met montagekit vastgelijmt. Cds eruit halen gaat eigenlijk heel makkelijk, ik schuif ze omhoog en pak ze eruit. Met worstenvingers gaat het misschiens wat moeilijker :D.
Voor degene die het boeit: de u-profielen zijn 15x15x15mm (buitenmaat) en de cds passen er in met een speling van 1mm ofzo, ze blijven dus wel erin staan maar ze zijn niet vastgeklemt. Ohjah en wees zeker:ok: dat de muur recht is, anders denderen de profielen zo omlaag.:ok:
Hierbij mijn vernieuwde collectie:
http://i111.photobucket.com/albums/n...lefamilie2.jpg
Wow lekkere les paul heb je daar! :lovelove:
Wat voor een is het? Gibby studio?
Ik vind die middelste gaaf, wat voor een is dat?
Thanks!!!
en betreft de gitaren... zie mijn handtekening ;) :sssh: :soinnocent:
wooow, die LP mag er wel zijn :mmmm: