Ja, twee jaar is de maximale houdbaarheid van een board….. 😆😆😆😆
Printable View
Mijn board heb ik zo'n 4 jaar. De enige wisseling was de Blackstar HT Dual omdat 'ie raar deed. Deze geruild met een Harley Benton Ultimate Drive, een OCD clone, die het fantastisch doet. Maar het gaat toch weer de BlackStar worden..... totdat m'n rack tot leven komt.
Ik moet nog een keer een andere compressor, die van mij ruist als een malle.
Ik moet nog een keer een fuzz, en een octaver.
Maar ja, dat "moet" al lang, en ik gebruik nu toch bijna geen effecten meer, dus tja, voor die 50 seconden per jaar....kan het net zo goed laten voor wat het is.
Ik heb dit jaar nog niet eens 50 seconden gespeeld met mijn volledige setup, dus wat dat betreft is het helemaal onzin. Maar als ik wel speel, staat die compressor eigenlijk altijd aan. Dat maakt het wel wat irritant. 😁
Sinds ik dit bord heb en mijn laatste amp heb gevonden heb ik mijn mappen van 2dehands en Marktplaats met alle quicklinks verwijderd.
Ik kom er enkel om de week nog 1x op om mijn zoekertjes te vernieuwen en voor de rest niet meer.
Ik zat er eerst dagelijks uuuuuren op. Ben blij dat dat gedaan is.
Gaat stiekem best veel tijd in zitten ja. Nu met de nieuwe band ben ik wel weer een beetje aan het rondneuzen, maar ik heb daarvoor jaaaarenlang niks aan mijn setup veranderd omdat het deed wat het toen moest doen. Wel lekker rustig eigenlijk (en meer geld over voor elpees).
Bij mij wisselt het regelmatig. Soms tot een complete overhaul aan toe. Vooral omdat ik dat leuk vind en nieuwsgierig ben. Anderzijds, verschillende pedalen die herhaaldelijk op het bord kwamen, er van af gingen, en later weer terug keerden.
Ja, nu we het erover hebben: ik heb een Way Huge Fat Sandwich op mijn board, die ik eigenlijk niet gebruik..... Zou die misschien wel willen wisselen voor een Klon clone. Een JD Archer of zoiets, en misschien wel zo'n goedkope clone van Ali, wie weet......