2ehands is volgens mij wel erg fel op dit soort dingen. Die verwijderen dit soort ads wel degelijk.
In dit geval is het niet alleen een neppert, zonder dat dit duidelijk wordt vermeld, maar is het ook nog eens een kwalijke manier van handel drijven in mijn ogen. Je bestelt de gitaar bij die belgische "verkoper", die 'm vervolgens in China bestelt en direct naar jou laat versturen. In de praktijk betekent dat dat hij wel een leuke marge opstrijkt, maar het enige dat hij daarvoor doet is dat ding voor je bestellen en betalen. Geheid dat wanneer er heibel is, je niet bij hem aan moet kloppen. Die heibel kan gaan van niet geleverd krijgen tot wel geleverd krijgen maar absoluut niet tevreden zijn met de kwaliteit.
Dit soort "handelaartjes" moet je mijden als de pest. Als tussenhandel fungeren: prima, maar dan moet je er wel wat meer moeite in steken. Op zijn minst dat ding inspecteren voor ie richting de klant gaat. Bij een kabeltje van een paar euro kan het me niet zoveel schelen, maar hier gaat het toch om wat prijziger koopwaar.