Oeh mooi setje, vooral die goldtop :mmmm::mmmm:
Printable View
Oeh mooi setje, vooral die goldtop :mmmm::mmmm:
Hoe bevalt die Marshall? Ik ben me namelijk een beetje aan het oriënteren voor een Marshall. Voor welke stijlen is deze geschikt?
Nope geen Bonamassafan, ik vind Goltop + zwarte hardware gewoon mooier dan met crème;)
Ehm die marshall stack...doe ik nooit meer weg! precies de rocksound die ik zoek! Lekker voor punkrock, classicrock en etc. Als je een cleane sound zoekt is deze wel niet zo geschikt....maar dat gebruik ik toch maar sporadisch;)
wat een ongelofelijk strak uitziende tele!!! Daar maak je me echt jaloers mee!!! enige wat jammer is is dat er
geen neckelement te zien is (is die er wel of niet?) maar die finish met die maple toets!!!
Vind die standaard 52 RI beetje duf, afgezaagd maar dit is echt zo mooi!
Dank jullie wel heren! Ik ben er ook erg verzot op. Deze Esquire is lekker zwaar, en speelt helemaal lekker met .11 snaren erop. Er is ook wat magisch aan dat enkele element wanneer je hem in de 'voluit' stand zet, heeft volgens mij iets met kortere bedrading te maken of zo. Zorgt er in ieder geval voor dat het heel aards klinkt, perfect voor de muziek die ik wil maken en erg inspirerend! :hippie:
Nog één snoepje om 't af te leren... Ik ben er ook maar wat trots op:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3654017_n.jpg
Altijd al afgevraagd: wat moet een gitaar met één single coil element met een standenschakelaar?
P@ul
1: vol + tone
2: vol only (tone bypass)
3: vol + bassy circuit