Inderdaad niet duur en lijkt 100% in orde.
Printable View
Inderdaad niet duur en lijkt 100% in orde.
Mooie strat. Die time machine serie was destijds de meest betaalbare customshop strat. Prijs is vrij laag, ik zie ze weleens voor 2000-2200 aangeboden worden.
Oké interessant :-)
Helaas reageert de verkoper niet al te hard...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
....en een mailtje gestuurd. Puur als test, vraagje over de toetsradius gesteld?
Krijg ik een bull shit antwoord, is hij zo goed als fake...
Let op: 1 week actief op marktplaats. Ik zal zsm z'n antwoord via de mail posten!
Ik had ook een vraag gesteld over de radius. Gisteren al, nog geen reactie....
Ik denk niet dat deze advertentie echt is. Heb deze gast nog nooit spullen zien kopen op mp en ik check er regelmatig.
Zonder heel kort door de bocht te zijn zou ik m'n 1500 euro ergens anders aan besteden.
Haha ja dat gevoel begin ik ook te krijgen.
Ik wil nog graag een goede strat en hou erg van relic en dit leek te mooi om waar te zijn (anders kom je boven de 2500 uit of je moet naar bijv. Nash ofzo). En als iets te mooi lijkt om waar te zijn...
Ik zou deze kopen dan als ik jou was:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...Page=lr&pos=12
Gewoon 700 bieden, kom je uit op 750 en heb je een top strat!
Serial Number: R19776 vervaardigd 02/2005 Model Naam: '56 Stratocaster Relic met Gouden Hardware Model nummer: 015-0612- (Kleur #) Serie: Time Machine-serie
Mijn eerste indruk is vertaalmachine. Je zegt "uit"of "van" 2006. Maar het is slim genoeg om het Nederlands te beperken tot waar het kan. Gekoppeld aan een recent account plus te lage prijs.. hier gaan alle bellen wel over hoor...