Dat schijnen de beste te zijn.
Printable View
Dat schijnen de beste te zijn.
Hi,
de bluesdriver gaat er waarschijnlijk af, (voor back-up) die gebruik ik erg weinig, sinds dat ik de atomic booster gebruik. De bluesdriver gaat vaak alleen mee voor een sessie.
De reverb op de vintage modern versterker is gewoon ruk, vandaar deze g-lab, die bevalt me erg goed, en erg veelzijdig. Tja, een ruisoonderdrukker, heb hem net. Hij staat niet altijd aan, alleen bij bepaalde heavy stukken is waarbij 2 drives en boost aan staan, is het wel even handig,.... heb hem nog niet echt live kunnen gebruiken, dus of dit een blijvertje is, is nog de vraag/
Het zijn zeker geen veel pedalen voor een bluesgitarist, maar mijn blues moet je ook wat breder zien. Ik varieer dit nog met rock en steviger dingen. (Moore, meniketti) Anders kom je 's langs al we in Roosendaal spelen, ik zie je alleen bij ons in de winkel, WickedWilly!! :lp:
gr. Jasper
Staat die ISP dan als eerste in de effect-keten?
Is dat wel dé manier?
ja, werkt voor mij het beste, voorin de keten, ipv achter de drives, wat in de handleiding staat.
En 'n update van de ontwikkeling van m'n (budget) pedalboardje:
Versie 1.0
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BRLL4UVY.jpg
Versie 2.0
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WKJ8C77S.jpg
Versie 3.0
http://www.mijnalbum.nl/Foto-37NXZ4JO.jpg
Ik wilde er eigenlijk geen grote 'cool cat' show van maken, maar de prijs/ kwaliteit is zo dusdanig dat ik er eigenlijk niet onderuit kom.
Onderste rij: Behringer PB 100 booster (Loop), CC Drive, CC Fuzz, Crybaby Wah.
Bovenste rij: Channel switch, Danolectro Tunamelt, CC Vibe, cheap-ass stemapparaatje
Het geheel wordt gevoed door 2 Thomann PSA 300 mA adapters met 'n daisy chain. Buiten de booster staat alles vóór de amp, met de vibe& trem vooraan, drive, fuzz en wah (dit i.v.m. de buffer van de wah waar de Fuzz slecht op reageert).
De vibe en trem zijn de nieuwste aanwinsten. Eerst had ik daarvoor de EHX 'The Worm', maar daarvan waren de effecten te beperkt bruikbaar in 'n bandsituatie, ze prikten onvoldoende door de mix..De CC vibe is fantastisch..i.c.m. de fuzz instant Hendrix @ Filmore, of Pride& Joy met de drive..Ook clean 'n prachtig effect, met zelfs chorus achtige sounds als de speed& mix worden teruggebracht..
Alles is aangesloten met 'n snake op m'n H&K edition tube 20th..met m'n tele, strat en es-335 is het heerlijk classic rock en blues spelen..Ik ben 'n blij man..:ok:
Ziet er netjes uit!
Danelectro is gewoon cool. Al heb ik niet zoveel aan mijn chili dog, maar daar had ik misschien ook wel erg hoge verwachtingen van. Ik zou wel een Tunamelt willen, als ik tremolo wat vaker nodig zou hebben.
Thanks! Het zijn zeker 'coole' pedalen..haha..Ze zijn gewoon kwalitatief erg goed..ik zou gek zij als ik het driedubbele zou betalen voor pedalen, omdat daar een meer 'boutique' merk op staat..'n knappe kop die tijdens 'n live situatie trouwens de verschillen hoort..Je merkt trouwens wel dat de mini pedalen van Danolectro aan je geluid knabbelen, maar met de Tunamelt is het voor mij niet hinderlijk en de trem klinkt gewoon heerlijk diep..