Nice pic
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Printable View
Strymon Zuma nice! Staat ook nog op mijn lijstje.
Ben ook met een bordje bezig. Laatste tijd een paar pedaaltjes er bij gekregen. Dus vandaag een Rockboard TRES 3.1 binnengekregen met een Harley Benton voeding en MOD2 module. Voordat ik alles definitief maak en de kabeltjes onder netjes weg werk moet ik nog even uitvogelen of het handiger is om de TC Spark voor of na de modulatie te hebben (Gaan allemaal in de loop, TC Spark werkt dan als volume boost, kan ik van te voren de benodigde pedaaltjes aantrappen en dan gewoon op moment supreme de FX loop switch van de amp zelf intrappen.)
https://i.postimg.cc/HL6DdGKM/20210528-213942.jpg
Ik hou nog wat ruimte vrij omdat ik nog eens een leuke flanger wil in de toekomst. (Walrus Audio Polyphonic Flanger lijkt me wel wat)
Voor het Boss pedaal moet ik eens zien of daar een vervangings baseplate van te krijgen is zonder rubber. Vind het wat zonde om de Velcro op de stickertjes te plakken en nu komt het allemaal net niet lekker op de loops op het bord.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1c497e9ea0.jpg
Heb even Baseplates voor bosspedalen geprint hehe. Dan hoef je dat rubber er niet af te halen om velcro erop te plakken. Erg stevig!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee dat doen wel meer mensen. Heb zelf ook pedalen met plexiglas aan de onderkant nergens last van.
Je pedalboard is natuurlijk ook gewoon van metaal en ja idd anders tape.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb zo’n Moski Golden Horse van 2 tientjes en het is inderdaad een hele fijne overdrive. Voor de vergelijking kan ik alleen maar YouTube checken en de verschillen zijn zo minimaal dat je het denk ik alleen maar hoort in een direct vergelijk of in een opname-situatie in een top-studio. Maar goed, dat is YouTube.... speelgevoel en live ervaring haal je niet van Youtube natuurlijk.
Maar ik zou never nooit geld uitgeven voor een echte Klon.... m’n Moski klinkt prima!
Ik heb zelf zo'n Mosky Golden Horse en de J Rockett Archer. De J Rockett Archer is wel écht beter hoor. Maar die Mosky is ook heel nice! Klinkt gewoon goed. Maar die Archer is gewoon wel echt beter.