En die klojo van die silvertone moet dringend een les nederlands volgen hoor
Printable View
En die klojo van die silvertone moet dringend een les nederlands volgen hoor
quote: "BOUWJAA: 2004' (worden niet meer gemaakt)"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
Ja, daar ben ik behoorlijk zeker van... :chicken:
EDIT*
Volgens mij is die dude niet echt intelligent, ofwel 6 yaar oud.
De advertentie bestaat uit 1 lange zin (zo leest het toch) en hij heeft niet wienig maar viiiiieeeeeel moeite om juist te schrijven. Daarenboven slaat zijn gebrabbel op niets.
Hilarische add vind ik :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
"kleur : blouw"
"je bent een super kenner op het gebierd gitaarmerken"
"de merk wienig gemaakt is het is een wienig voor komende merk"
"je kan er ook goed mee rocken als je er een bijfoorbeeld vlenger op aan sluit "
"alle Silvertone zijn bekend om de goede kwalietijd"
:seriousf:
ik vind het 'ruilen of bieden' als beginner al te mooi!
maar, hij probeert wel op een actieve manier te verkopen, nu zijn nederlands nog aanscherpen en wat minder doen alsof het een hemels geschenk is
Nou nou, niet zo flauw. Die jongen komt uit Emmer Compascuum, dus dat hij er in slaagt nog enigzins begrijpelijk Nederlands te typen is al een mirakel, en getuigt m.i. van de bijna bovenmenselijke inspanning die hij moet hebben gedaan om er toch nog iets van te maken! :D
http://link.marktplaats.nl/163568599
Waarom denk ik nou dat dit geen nitro is?
Richwood, bekend om zijn topmaterialen. 200 jaar gerijpt esdoorn uit de Rocky Mountains en de fijnste nitrolakken availible, gemengd door de good ol' Lord himself.
Hoera, de aanbieder van de Ace Frehley gibson kopie heeft zijn advertentie aangepast. Hij vermeld nu heel duidelijk dat het geen Gibson is. :)
:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Mensen die wild worden van de diverse Charvette's op MP, dit zijn dus geen USA's, geen uitzonderingen, allemaal goedkope Charvel replicas met veelal multiplex bodys. Kijk even uit hiermee dus, zeker geen Charvel kwaliteit, en zeker geen USA gitaar :) (Desondanks toch best wel leuke players hoor).
Overigens zijn het niet replicas in de zin van ripoff's, ze waren wel degelijk onder de naam/het bedrijf Jackson/Charvel geproduceerd, zeg maar de JS series van nu!
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...=18&fs=1#photo
hahahah wat een kolder praat die vent:
hahah prachtig, vraag me af wat die vent gerookt heeft toen hij die ad plaatste!Citaat:
Mijn Epiphone Les Paul Studio chrome de luxe is een beauty die je zelden tegen komt. Serienr. B30919933. Gibson levert deze uitvoering nog wel maar begint bij € 1200 afhankelijk van de uitvoering en loopt uit tot
€ 1800, zonder case. Deze unieke hoogglans zwarte kwaliteits gitaar is in onberispelijke nieuwstaat en heeft het grootste deel van zijn leven in de hard case doorgebracht.
Deze studio is vanwege de dikkere body, extra electronica en mahonie hals extra zwaar en minder geschikt voor onder de 16 jaar. Veel chroom en Ebbehout fretboard . Gebogen bovenblad. Zie foto's. Speelt fabuleus licht en heeft natuurlijk het echte Gibson Les Paul geluid.
Er zijn relatief weinig van deze extra luxe gitaren gebouwd. Ik ben meer bas georienteerd vandaar, dat ik mijn beauty verkoop aan een liefhebber, wat mij betreft een gevorderde gitarist met ambities. Nieuwprijs was in 2003 € 950,-- zonder hardcase. Nu met hardcase bieden vanaf € 500,-- , maar dat begrijpt u natuurlijk wel.
ps. laat u niet misleiden door de goedkopere versie met de witte slagplaat.......er is een groot verschil in gewicht, daardoor weet u ook dat dit een van de duurste Epiphone Les Pauls is.