Nee het was bij de riff, de solo komt er nog na.
Printable View
Nee het was bij de riff, de solo komt er nog na.
Erg load/reload achtig, maar wel erg, erg goed. Beter dan ik verwacht had eigenlijk.
progressief begin
Bij deze zijn studio brussel officieel dikke gaylords. Ik zat op de trein toen het op de radio is gekomen, vriendin heeft me gebeld en het laten horen, maar kon het echt niet goed horen langs mijn gsm. Nu aan het luisteren op youtube. En echt: vet nummer. Heel (re-)load achtig begin, maar gewoon heel mooi, en naar het einde lekkere metal. Ik ben zeer enthousiast, pakken beter als cyanide.
Dadelijk eens op hun myspace horen.
Stubru heeft het beste deel gewoon niet laten horen... Spijtig, maar gelukkig had ik het al gehoord op hun website (van Metallica)
Ja opzich wel leuk, beter dan alles van St. Anger bij elkaar maar dat is ook echt niet moeilijk! :p Ik vind Hetfield zn vocals zo nu en dan wel wat té schreeuwerig, niet echt mooi. En dat up tempo stuk vind ik ook weer een aaneenschakeling van een groot aantal 'vette' riffs.
Morgen nog eens een keer luisteren voor t eindoordeel.
Edit: trouwens wel respect voor het Hardcore Vibes achtige intro :rockon:
Ik doe nooit moeilijk over drums, maar echt serieus waar: ik erger me dood aan de drums. Komt dat doordat St. Anger zo klonk dat mijn oren beter en kritischer zijn gaan luisteren naar drums?
De snare (heet die zo?) heeft een hollig, dof geluid. Waarom moet drumgeluid steeds zo moeilijk bij die gasten...?
De intro is prachtig, ik dacht meteen dat er een keihard rosstuk achteraan zou komen om het geheel compleet te maken. Dat duurde wel erg lang, waardoor ik ging denken dat dit alles was en het gewoon een (Re)Load nummer zou worden.
Bij de 4e minuut komt een nieuwe riff, echt niets om over naar huis te schrijven.
Ho 5e minuut gaat het sneller worden! Wachten tot het nummer gaat losbarsten... ho solootje... wachten... wachten... stukje solo, stukje rhythm... Wanneer komt de ontlading? Oh afgelopen... ANTICLIMAX!!!
Let ook op de drums die gedurende de laatste 3 minuten niet echt varieren. Lars is weer creatief geweest...
Kun je me de tijden geven waar die vette riffs voorkomen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Dat is zeer juist, is spijtig maar stoort me niet heel erg. Ik vraag me af hoe 'hard' de rest van het album is, want bij dit nummer had ik me echt aan een metalnummer verwacht, zeker vermits de clip in een stoer metalachtig landschap op is genomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
de clip gaat iets met boerkadames en militairen te maken hebben, de heuvels van californië kunnen kennelijk dus ook voor woestijn doorgaan :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban