Stoer! Kennelijk overbodige elementen eruit gesloopt en een erg mooie wilders-sticker :ok:
Printable View
Tja Aaron,
Ikzelf heb nog een klein schermpje en er zullen vast ook forummers zijn met een klein formaat scherm of laptopje, dus ik pastte de foto's maar wat aan.
B.T.W. is het echt nodig om hier expliciet je anti-Wilders mening te ventileren???? :soinnocent:
Jammer....dit is een GITAAR-forum en geen politiek forum.
Verder, mooi spul en mooie foto's! :ok:
Ja, das mijn eerste, gaat ook niet meer weg! Op het moment ligt ie uit elkaar voor een ander kleurtje (fluor-geel met tijgerstrepen :supercool:) en ik heb alle gaten behalve die van het brugelement en de brug zelf dicht gemaakt, hij is straks zonder slagplaat en knoppen. Wél komt de wilders sticker terug!
EDIT: Sorry voor het formaat, ze waren al upgeload. Volgende keer zal ik ze eerst wat kleiner maken. En tja, die sticker die zit nou eenmaal op mijn gitaar, en dit is idd een gitaarforum.
Bedankt rpl. Ik doe me best om het beste te krijgen voor relatief weinig geld, vergeleken met sommige gitaren hier. Ik ben 19 jaar dus geld is ver te zoeken. Toch door het doorzetten,huiswerk doen, luisterrn en soms geluk hebben heb ik al een leuk setje die heerlijk klinken. We zijn er nog lang niet volgend jaar zelfbouw lp . Nogmaals bedankt voor de leuke reactie
Joh, het speuren is nou juist 99% van de lol van het verzamelen!
Maandenlang de duistere krochten van het net afstruinen op zoek naar obscure informatie over nog obscuurdere gitaren... Iets met geheime handdrukken, smeergeld en daarna de toegang tot een piepklein bulletin board waar liefhebbers met ooglapjes, haken en houten poten stiekum info uitwisselen over pre-produktiemodellen die de fabriek eigenlijk nooit hadden mogen verlaten....
En dan, na een vage tip en dito routebeschrijving ineens op zesde kerstdag dat t*f*send naar Delfzijl knallen om daar de verloren gewaande schat te vinden, vermomd als deurstopper in een geitenschuur! Quelle romantique!