Hoeft ook niet. Geinige achtergrondinfo over een vrij onbekend merk.
Printable View
Overigens een heerlijk pedaal. Het lijkt mijn zoektocht naar iets tussen overdrive en distortion te beëindigen.
Maar eerst maar eens live presteren.
Daarom een kleine disclaimer aan het eind. ;-)
Maar het zou zo maar eens waar kunnen zijn.
Ik help het je van harte hopen Jan, scheelt weer forumvervuiling in het verkooptopic..http://www.gitaarnet.nl/forum/images.../icon_wink.gif;)
Is de Barber nog gebleven?
Nee, de Barber is ook weg. De compact brengt toch niet wat de fullsize brengt (voor mij).
De Direct Drive blijft wel hoog op mijn favolijst maar ik heb ook de (grote) Animal van JRockett. Die doet hetzelfde als de DD maar heeft iets meer mogelijkheid door de Snarl knop.
O, ik dacht dat je doelde op het politiektopic. :-)
Ik vind de DD Compact nog steeds één van de beste Marshall-like overdrive pedalen die ik heb mogen bespelen. De beste vind ik nog steeds De Carl Martin Plexitone, de grote versie, maar die is alleen maar te gebruiken over een ultra clean signaal. De DD is als stand-alone drive pedaal geweldig, maar ook als extra setje cq boost over een licht oversturend signaal. Momenteel staat ie bij mij ook wat te verstoffen, omdat ik voor nu alleen de scheur uit m'n versterkers haal, i.c.m. een Wizard Leopard, maar hij blijft wel en ik zal 'm vast wel weer 's gebruiken. Top pedaal!