Ja, why not?
Bij mijn gitaren ligt de waarde tussen de 1 en 10.000 euro, naar gelang de gek er voor geeft. :seriousf:
Printable View
Ja, why not?
Bij mijn gitaren ligt de waarde tussen de 1 en 10.000 euro, naar gelang de gek er voor geeft. :seriousf:
Lijkt een Am. std, ook aan de aanschafprijs te zien.
opsturen naar fender :seriousf: wat een idioten
Au contraire, mon ami! ;)
Dan weet ik waarschijnlijk waar ik niet moet zijn..... :seriousf:
Kijk, ik begrijp best dat er verschil in taxaties zit en dat iemand zegt dat een gitaar met zijn originele onderdelen misschien meer waard is. Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat toch om wat deze specifieke gitaar waard is in de huidige staat!
Als je gewoon belt en zegt dat je een bepaalde gitaar wilt kopen en wat die bijv. gemiddeld waard is, ja, dan kan ik me voorstellen dat er gezegd wordt: in zeer goede staat zoveel, in minder goede staat zoveel, met alles origineel zoveel etc etc.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden..... Dank! ;)
http://link.marktplaats.nl/458020667
duidelijke NEP !!
ze zijn het puntje op de i van Gibson vergeten, wat een amateurs :crazyhappy:
:soinnocent:
Typies geval van "nog even de puntjes op de "i" zetten"....... :seriousf:
Maar geloof me, deze is echter dan echt !!!!!!! Even de tekst in de ad goed lezen!
Komt van de eerste eigenaar (heb net nog contact met 'm gehad en hij is een gerespecteerd en ervaren forumlid) en ik wou dat ik 'm had!!!!
Maar ik ben te goed voorzien, anders..... Durf ook niet te vragen wat hij er voor wil, want straks krijg ik nog een aanbod dat ik niet kan weigeren... :)
Toch maar wat voorzichtig zijn met het te snel doen van al te boude uitspraken over nep of niet...??
:seriousf: