Haha,
dit is een kweekvijver voor HTS-analoge/energie techniek, Hulde!!
Printable View
Haha,
dit is een kweekvijver voor HTS-analoge/energie techniek, Hulde!!
Ben nu nog bezig met mn muff, die dus nog mooi niet werkt alleen ik wil alvast beginnen met het etsen van het printje van de nijboer.
Heb nu dus de DH zip gedownload en heb het printje uitgeprint op fotopapier. Alleen nu is dat printje volgens mij veel te groot. zowel voor mijn print (die van newtone) als voor enige toekomstig doosje ervoor. Die zou dan wel erg groot moeten zijn. Nu vroeg ik me af hoe groot jullie deze hebben afgedrukt? Ik had hem eerste op 70% afgedrukt, alleen nu was het buisvoetje nog steeds veel te groot voor het printje.
Druk m eerst af op gewoon papier tot je IC voetjes perfect passen, het is een beetje gokwerk. Kijk ook nog na of hij dan inderdaad in de behuizing past. Want het kan goed zijn dat je IC voetjes passen, maar dat het nog net te groot is.
Het bestand is al 71 maal gedownload. Richard, je hebt succes met deze pedaal!
Vreemd. Als je met normale printersettings die PDF afdrukt zou het gewoon goed moeten zijn.
Als ik hem op 100% afdruk dan past ie niet eens op een standaard printplaatje van newtone. Dan is ie echt huge...kan ik het buisvoetje bijna 2x op kwijt als je naar de diameter kijkt. Maar ik volg nu even de tip van Valoosj...daar moet het wel mee lukken denk ik.
Op 70% past ie btw precies op een newtone onbewerkt printje.
Als het goed is is de PDF op maat dus moet je de "fit to page" of iets dergelijks uitzetten en em gewoon laten uitprinten op de grootte opgegeven door het bestand
De print heeft een lengte van 114.3 bij 88.9 millimeter.
Tsja fotoprinter he? Ben ik ook 1x ingetuind. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duff
Hmmm... Ik ga maar met watervaste stift werken. Dat printen met fotopapier en al dat dedoe werkt niet echt. Echt niet. Maar het vordert... Niet echt. Stomme school. En als het ns een paar weekjes geen school is, is er wel werk. Het leven van een student is zwaar...:(
Wener 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
Gewoon fotopapier van een inkjet printer gebruiken in combinatie met een laser printer. Dan strijken, papier wegpulke, etsen en klaar.