Ik heb deze week een post gemaakt, deze is verwijderd. Waren misschien grappen die niet iedereen kan waarderen (iets met lange tenen), maar nu is het hele topic weg... Heb verder nergens een melding van gehad, beetje vreemd?:???:
Printable View
Ik heb deze week een post gemaakt, deze is verwijderd. Waren misschien grappen die niet iedereen kan waarderen (iets met lange tenen), maar nu is het hele topic weg... Heb verder nergens een melding van gehad, beetje vreemd?:???:
Waar was dat? Ik heb wat marokkanenmoppen weggehaald, bedoel je die? Ik heb geen topic verwijderd.
Als je hoofd bedoelt: die is geen mod. En als jij dat was, met die lange waslijst met moslimgrappen: ze waren zó slecht dat ze niet eens thuis hoorden in het flauwe moppen topic :D
Nee serieus, als de inhoud tot klachten leidt of niet conform de regels is, dan worden posts verwijderd en kan het zijn dat de mod geen tijd of zin heeft om je te melden dat je postcount met 1 of 2 gedaald is. Als de inhoud van een post écht zwaar over de schreef gaat krijg je een berisping en daar krijg je dus automatisch bericht van.
En zoals net nog gememoreerd: dit topic is voor algemene discussie, niet voor persoonlijke akkefietjes. Die mag je dus verder regelen met één van de mods van Off Topic via PB.
Waarom denken mensen nog steeds dat ik mod ben? Ik heb geen apart ondertitel meer, ik doe mijn best om het minst representatief over te komen en bovendien heb ik, volgens mij, een van de hoogste aantallen berispingen en bans ontvangen. :???:
Misschien moet ik maar gewoon weer mod worden... En dan het systeem van binnenuit helemaal kapotneuken!! :rockon:
Nou ja, om het dat toch toe te lichten: ik vond een hele rits moslimmoppen net niet kunnen. Zeker geen zware overtreding of een berisping waard, maar zo op de rand dat een volgende poster net te ver zou kunnen gaan. Dus verwijderd, we doen gewoon geen moppen die de schijn van racisme of discriminatie oproepen, zie ook de forumregels.
En die geintjes over katholieken, die kunnen wel?
Oh ja, natuurlijk, dat zijn geen moslims, daarmee haal je het hele forum niet op je nek.
Ik heb de moslimgrappen niet gelezen, begrijp me niet verkeerd
Nou die konden gewoon door de beugel hoor. Beetje hetzelfde kaliber als de katholieke grapjes.