Dat is wel het lelijkse Gibson namaaklogo dat ik OOIT heb gezien :P
Printable View
Lijkt meer op een Richwood met een slecht logo. En dit soort gastjes zit dus gesubsidieerd muziek te maken op zgn. Popacademies!!!! In dit geval Utrecht. En de kluit dus te belazeren!
Laat ze gvd gewoon zelf leren muziekmaken, dan komt de echte kwaliteit wel boven en blijf ik in de studio als producer bij menig opname verschoont van al dit soort wannabee-types, die overal klokken horen luiden, geen klepel weten te vinden en weinig tot geen ervaring hebben met hoe je "echt" in een studio opneemt of hoe je bijv. een zanger(es) coached of zelfvertrouwen geeft bij het inzingen! En dan heb ik het nog niet over het schrijven van een goede song, het maken van een arrangement of wat dan ook. Nee, dan eindig je met "ik ga nog even spelen....", om daarna ik een trieste notenbrij uit te barsten (kijk mij eens...!!!), waar ik nog verdrietiger van wordt....
Sorry, 't moest er even uit :makeup:
Grrrrrrrrroet, Coos (boos!)
Oh ja, in de ad: "stemelementen"........!!! Wat leer je daar eigenlijk?????? :???:
Oeh Coos.. waar komt dat ineens vandaan:crazyhappy:!
wat hij daar doet verbaasd me ook,...
stemelementen:dontgeti:
der zitten ook wel hele goede mensen op die opleidingen hoor
maar ik had dus niet in de gaten dat hij al voorbij was gekomen
thanks speedmusic
Holy shit Coos:???:, ik bespeur enige frustratie:hide:
wel erg lomp om een richwood met gibson stickers te verkopen als een epiphone. 360 euro :seriousf::seriousf: heb m toch maar ff getipt als zijnde Misleidende advertentietitel, bv. merkvergelijking
Het is inderdaad niet eens een Epiphone. Gewoon een (heel erg) slechte neppert.
Ik vind het wel schattig hoor, zo'n knaap die een riedeltje kan en dan de wijsneus op internet gaat uithangen. Niks om je over op te winden Coos wat een koud biertje niet kan wegspoelen.:)