hahahaha ja dat is echt objectief!Citaat:
Dit is zonder meer een topgitaar en (al is dat objectief) mooi,zo mooi!!!
Printable View
hahahaha ja dat is echt objectief!Citaat:
Dit is zonder meer een topgitaar en (al is dat objectief) mooi,zo mooi!!!
domme tekst is het wel, maar is het ook echt verdacht?
Ik vind het geen domme tekst, hij haalt objectief & subjectief door mekander. Gebeurtd mij ook wel eens met dt....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
En hij spelt FiltertRons verkeerd :D....
Wel voor de verandering iemand die de moeite neemt om (veel) goeie foto's van het aangeboden product te nemen.....ervanuitgaande dat die foto's van hem zijn.....
Maar verder niks verdachts aan, toch??
Tsja, ik had graag mee willen genieten, maar de advertentie is al weggehaald...
Hoi
Kent iemand van jullie de gitaar in deze advertentie? Is dit een goede gitaar om mee te beginnen en denken jullie dat ik hiermee waar voor m'n geld krijg? Ik kan de website van de fabrikant niet vinden, of van een webwinkel die dit merk verkoopt, dus ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.
Bedankt alvast
Henri
Bwoh, geen idee....maar lijkt me sowieso geen goeie instapper...ik zou effe wat euris drbij sparen en voor iets anders gaan bij your favourite musicstore....maar daar is dit topic niet voor...zoek ff verder zou ik zeggen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henrivw
Bedankt Tubescreamer voor je reactie. Ik zie er inderdaad maar van af. Dat euries erbij sparen is er nog even niet bij, maar wie weet, ooit... En dan kan ik het beter in een keer goed doen.
Joh da's my two cents hoor! Advertentie is trouwens al weg.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door henrivw
Niks geks hoor!
Hmmmmm Fenders altijd al een beetje evil gevonden!
http://img442.imageshack.us/img442/5...captureyg0.png
Ik twijfel ook een beetje of ik deze ga kopen: http://link.marktplaats.nl/163229193
Ik hou wel van de kleur sunburst, maar ik weet niet wat ik moet bieden... ;)Citaat:
te koop: Gibson les Paul Classic in mint staat bouwjaar 1985.
kleur: Sunburst
onzinbiedingen worden verwijderd!