-gibson les paul 1960 tobacco burst
-ltd KH-602
-jackson js30 rr
-epiphone mII special
-ltd b-55 bass
-12snarige rommel
-folk gitaar
7 in totaal dus :satisfie:
Printable View
-gibson les paul 1960 tobacco burst
-ltd KH-602
-jackson js30 rr
-epiphone mII special
-ltd b-55 bass
-12snarige rommel
-folk gitaar
7 in totaal dus :satisfie:
Ik ben nog een beginner dus heb er nog maar 2 en keek naar de prijs.
1. Acoustish steelstring merk: Fina FAW-701N. In Thailand gekocht voor € 55,-- (winkelwaarde in NL € 180,--). Mooie klank uit massief houten (geen triplex) gitaar.
2. Electrisch beginnersset merk: Leem - model Stratocaster. Gekocht bij Musicc All In voor € 98,--. Na intoneren, afstellen actie en snaarafstand t.o.v. de pickups toch een redelijk goed geluid voor een set van zo'n prijs.
Cees
4
mn eerste electrische, een goedekope stratkopie van jay turser(waarvan de tremolo arm is afgebroken :') )
een goeie es kopie uit korea van het merk alden
een epiphone les paul plus in trans amber uit indonesie
en een klassieke gitaar
Ik heb er zo'n 28 stuks. Volgens velen een afwijking, maar ik heb nu eenmaal die passie. Zitten ook een paar zelfbouw projecten bij. Kijk maar op www.rockwoodmusic.com :)
lol, dat zijn de goeie websites met zulke links :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rockwood
http://www.gitaarnet.nl/magazine/git...bouwehand.php3
PHP-code:www.rockwoodmusic.com/Documents%20and%20Settings/rob/Local%20Settings/Temporary%20Internet%20Files/Content.IE5/COALS4LK/robouwehand%5b1%5d.php3http://www.gitaarnet.nl/magazine/gitaarvan/robouwehand/robouwehand.php3
Hier is het ook en beetje overkill: ik heb er nu nog 20 over, 14 stuks verkocht.
Op 3 na allemaal in de laatste 2,5 jaar gekocht en verkocht.
vanaf volgend jaar maar 1: een Ibanez Artcore + Bigsby nog wat, en er komt een Vox AC 15 bij. :cheerup:
M'n 3 gitaren blijven thuis staan, en de Ibanez (moet ik trouwens nog aanschaffen, gaat nog wel ff duren, ik ben voorlopig nog niet weg) neem ik mee op kamers..
Ik heb er drie. Een Blade California Std, een Jackson JDR '94 en een Yamaha APX 500.
De Blade gebruik ik het meeste, en die is ook geschikt voor vrijwel elke muziekstijl. De Jackson is voor het stevigere werk, en staat standaard een toontje lager gestemd. De Yamaha gebruik ik vooral voor 's zomers in het gras en voor de kleine uurtjes als de buren slapen.
Ik heb ook nog eens een Richwood LP kloon gehad, maar die was heel snel de deur weer uit. Dat ding gaf clean al feedback, had krakende knoppen en nog een aantal andere dingen die ik het upgraden niet waard vond.
Ik heb er 3, een Stagg S300, vervolgens kocht ik een Epiphone SG, en laatst heb ik een Yamaha CPX700 gekocht.
Sinds een maandje is daar nog een Blade Durango Standard bijgekomen. Wat een ontzettend lekkere en veelzijdige gitaren maakt die Gary Levinson toch !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara