Ik vind het een mooi ontwerp. Met name die zwarte ziet er zeer sexy uit.
Printable View
Ik vind het een mooi ontwerp. Met name die zwarte ziet er zeer sexy uit.
Ik snap steeds beter waarom ik zo weinig met Gibson heb.
een ontwerp waar van af schreeuwt dat ze een graantje willen meepikken van de retro-hype.. makkelijk spuitbare snoepkleurtjes, kekke slagplaatjes waar een simpele routing onder kan, weinig knopjes.. geen binding .... en vermoedelijk toch relatief duur....want er staat Gibson op z'n kop
... waar doet me dat ook al weer aan denken..
http://farm3.static.flickr.com/2143/...4f99d03c62.jpg
Gibson heeft na 241 mislukte pogingen nog niet begrepen dat ze speels gedoe moeten overlaten aan Fender.
Ik vind het prima dat ze dit doen. Het probleem is dat de meeste gitaristen zo conservatief zijn als de pest en dat het alleen om die reden bij voorbaat al geen groot succes zal worden.
Maar als ze het voor elkaar krijgen om die dingetjes goedkoop en fatsoenlijk te produceren en vooral ook voor weinig in de markt te zetten (stel je een bedrag voor van rond de 550/650 euro), dan zouden de meer conservatief aandoende uitvoeringen (wit en zwart) het zomaar goed kunnen gaan doen bij de groep gitaristen die net iets progressiever in het leven staat. Ik zou die licht-blauwe graag willen toevoegen aan mijn collectie, toen mijn collectie nog niet zo groot was. :eek:
Die zwarte vind ik sowieso wel aantrekkelijk.
Afgezien van die kleuren, eindelijk een Special met een intoneerbare wraparound brug! Maar geen P90? We zullen zien...
je zegt het.. toch weer de plank magistraal gemist.... eindelijk (!) een LP Special met intoneerbaarre wraparound en dan toch weer geen P90's d'r in . Gibson leert het ook nooit.. toen ze in de seventies eindelijk doorhadden dat er weer veel vraag naar Les Pauls was, maakten ze geen Burst met PAF's maar een De Luxe met minihumbuckers .... (even de speciale bestellingen van kleine series door een handvol muziekwinkels in de USA terzijde gelaten...)....
Gitaristen die al een tijdje gitaar spelen hebben meer historisch besef dan een beginner. En ook de P90 is een element voor de 'kenner'. Een beginnende gitarist heeft waarschijnlijk liever een duo humbuckers. Het is natuurlijk nooit te bewijzen, tenzij ze ook modellen met P90's gaan produceren, maar het zou me niks verbazen als deze dingen het best goed zouden gaan doen, al zou ik zelf ook een versie met een P90 prefereren.