Ja oké, de wederzijdse onvrede is duidelijk. Nu een kusje erop en klaar ermee.
Kusjes mogen óók per PB trouwens :mmmm:
Printable View
Ja oké, de wederzijdse onvrede is duidelijk. Nu een kusje erop en klaar ermee.
Kusjes mogen óók per PB trouwens :mmmm:
ik kreeg een tijdje geleden ook een verbazende hoop gif over me heen van een mod waar ik nog nooit een woord mee gewisseld had.
vandaar dat ik hier ook nog maar heel weinig post.
Boehoe, het is allemaal de schuld van de mods!
Sinds ik geen mod meer ben, post ik veel minder. Kan er niet wakker van liggen.
Het is misschien niet bij alle, vooral de nieuwere leden bekend, dus goed om nog een keer te noemen. De moderators hier hebben een dubbelrol. Enerzijds zijn ze gewoon lid van de 'community' zoals dat in goed internet-Nederlands heet, anderzijds hebben ze de functie van moderator.
Dat houdt in dat ze dus vaak gewoon participeren aan discussies en dat kan soms ook inhouden dat ze zich van een menselijke kant laten zien. En de menselijke aard is niet alleen maar liefhebbend of kontkussend. Dit is niet bepaald het klarinetforum, dus als je niet tegen een stootje kan is het misschien verstandig om het heil ergens anders te zoeken. Voor moderators geldt dat net zo, die krijgen ook genoeg over zich heen, hetzij in topics, hetzij in privé berichten.
Als de taak van moderator wordt uitgevoerd zal dat in de regel gebeuren in duidelijke taal zodat het niet kan worden geïnterpreteerd als de opmerking van een gewoon forumlid of in het ideale geval wordt er gereageerd in rode tekstkleur, zodat voor iedereen duidelijk is dat er sprake is van een moderator aktie.
een berisping is voldoende, en was ook terecht hoor. Maar is het echt nodig om me dan een lul te noemen? Moet ik eens bij hem flikken, ken ik meteen een week op vakantie
Een week op vakantie is sowieso schromelijk overdreven. Voor ongewenst taalgebruik volgt in de regel een Berisping. Maar zoals zoveel dingen zal dat van de context afhangen. Een scheldwoord is niet per definitie een berisping waard, maar als het een te vaak uitgevoerde herhaling is, of overduidelijk kwetsend bedoeld, dan kan het tot een tijdelijke ban leiden.
Lul!
:crazyhappy: het was sterker dan ik.
Een uitstekend voorbeeld van ludiek gebruik van scheldwoorden. Dank daarvoor Rinze. Als beloning krijg je nu een ban van een week :D
:seriousf: Dank u heren, m'n dag is weer goedgemaakt.