Is dat ook freeware?
Printable View
Ik heb zelf een flightcase in Rhino getekend maar ik had een standaard boss pedaaltje nodig en die kan ik dan mooi via 3d Warehouse importeren, ideaal!
Hey gasten, misschien een gekke vraag. Maar ik gebruik nu een showmaster 24 case en graag zou ik iets uitbreiden. Echter lijkt me een showmaster 48 case ineens een stuk lomper.
Wat zijn jullie (de showmaster 48 gebruikers) bevindingen wat betreft kleinere podia? Is het nog te doen of is het ergeren for life?
Hij is groot inderdaad, daarom heb ik er een kleiner pedalboard bij.
Hij is iets van 75, 80 breed of zo? Als je bijvoorbeeld al gewend bent om een mic stand voor je neus te hebben staan neemt deze plank niet veel extra ruimte in.
Misschien moet je zelf een flightcase maken die qua grootte tussen de Showmaster 24 en 48 in zit. Kun je vast voor een spotprijs :cheerup:
Ja waarom is er niet gewoon een showmaster 36. Dat zal ideaal zijn!
@Mitch:
Wedde 5 euro :soinnocent: Hahahahahahhahahagaga NOT
je zou misschien eens kunnen kijken naar een stagg upc koffer. Ik heb ook zitten twijfelen tussen showmaster 24 en 48 maar 24 was te klein en 48 vond ik gelijk weer zo groot. Dus uiteindelijk ben ik gegaan voor een Stagg upc-688. Het is een kunststof koffer wat hem misschien net wat minder stevig maakt maar hij functioneerd prima. Ik ben ook niet van plan met me pedalenbak te gooien dus voor mij doet hij zijn werk prima.
http://foto-uploaden.nl/img3/3fc97my.jpg