Contant .
Printable View
Contant .
Voor diegene die echt een goede LP willen: http://link.marktplaats.nl/m1017498675
Nah, dat is een set neck. :stop: Ik heb liever een bolt-on. :ok:
Nu zijn de gitaren van Rosenau wel erg goed hoor. Ik zie ze te weinig op de markt om een prijs aan te kunnen koppelen, maar als ik er zelf een had ging die ook zeker niet onder de €1500 weg.
De meesten van ons kennen Rosenau (Rose) niet. Hij heeft al eens een proces van Gibson aan zijn broek gehad. Die man weet pas wat gitaar bouwen is. Akelig goed! Ik heb er ook al eens op gespeeld en nu hou ik niet echt van Les Pauls, maar deze was 'heaven'! En 2000,- is echt niet duur voor een Rose!
Nee, een Rose gitaar nog nooit...
Maar zouden die twee keer zo goed zijn dan -noem eens wat- een PK of een Van der End?
Eens met Jutter. Kleine nuance, het is uiteindelijk nooit tot een proces met Gibson gekomen. Daar hebben hun advocaten wel sterk mee gedreigd. Gibson stond tot op zekere hoogte kopieen toe in de jaren '80, maar als ze lucht kregen van echt goede kopieen, dan kwamen hun advocaten aan het front. Met een aantal aanpassingen en een tremelo heeft Rosenau nog enkele jaren LP-achtigen gebouwd, maar uiteindelijk de brui eraan gegeven. Inmiddels runt hij een verfzaak in Bolsward en bouwt alleen nog in opdracht zo af en toe een gitaar, maar dan alleen eigen modellen.