Hier kan ik me wel mee vermaken denk ik zomaar...Wilde jij niet nog een Charvel erbij?
Printable View
Yep ik heb nog bij Spanjaard geïnformeerd, eind deze maand komen ze binnen. Zoals je ziet heb ik al een super strat met zwevende Floyd, dus eigenlijk wil ik nu iets anders erbij maar vind die So-Cal wel errug mooi.
Ik ga gewoon eens wat testen, heb diverse opties in mijn hoofd. Heb nu zo'n
€ 1700,- budget waar ik eigenlijk een Les Paul Traditional voor wilde kopen dus zit ik te bedenken wat ik zal doen. Een So-Cal en een leuke gitaar met vaste brug voor rond de € 1000,- is natuurlijk een optie. Ik hoor goeie dingen over Mayones maar een Musicman Luke moet ook te vinden zijn voor dat geld.... Testen zal het uitmaken...:cooler:
De San Dimas staat al testklaar he. Voor het gevoel kun je die ook testen. Voelt verder hetzelfde als de SoCal. Ziet en klinkt alleen iets anders, maar ook dat scheelt niet veel.
De SoCals komen inderdaad eind van de maand en ik hoop dat die van mij er dan ook tussen zit! Ik kan niet wachten! Een goeie gitaar met een vaste brug...Framus Panthera Pro!
Vind een So-cal ook een erg geil dingetje. Mooie witte.
Lijkt me ook nog welleens gaaf om erbij te hebben... maar helaas. Zijn nog zoveel dingen die ik wil en zo weinig geld in de pocket... ;)
Als ik ze op elkaar zet heb ik ook een stack, maar wil toch even posten:
http://i289.photobucket.com/albums/l...s/CIMG2598.jpg
'65 Blackface Super Reverb - 35th Anniversary Bluesbreaker - '69 Silverface Super Reverb
Ik tel 3 versterkers in je omschrijving en vier op de foto. Wat is die marshall stack daarachter? 1987x?
.....en ik zie ook ... Edit: nog! 2 MARSHALLS :rockon: staan?
Momenteel het volgende in huis:
- '63 Blonde Bassman-amp Piggyback
- '65 Blackface Bassman-amp Piggyback
- '65 Blackface Super Reverb
- '69 Silverface Super Reverb
- '86 2550 Silver Jubilee(met straight cabinet, dus als iemand nog een slanted weet staan ;))
- '94 Marshall Plexi 1959SLP - LTD Purple (2 cabinets)
- '97 35th Anniversary 1959 WSP head - 100 Watt Super Lead Plexi (met witte powerbreak)
- '97 35th Bluesbreaker
- '09 & '10 Class 5
- '90 30 Anniversary LE Vox AC30
De betere amps kortom. ;) :ok:
Inderdaad erg gaaf setje versterkers. Daar zou ik me wel een middagje mee kunnen vermaken.
eindelijk mag ik van mezelf hierin posten :D
http://94.100.116.82/1270100001-1270...22_5_WxmJ.jpeg
mijn omgebouwde squier sp-10 head met zelfbouw speakerkast, met als inhoud twee speakers uit een luidspreker (tweeter en 6") en de speaker die in de sp-10 combo zat. ik moet nog een paar betere luidsprekertjes zien te regelen op koninginnedag. de overdrive is onbruikbaar, tenzij je (zoals ik) noise maakt, maar het clean is prima :)
verder moet de speakerkast nog wel wat schoonheidsbehandelingen hebben, een grill, tolexig iets, pootjes, verf, maar dat komt allemaal wel
gitaar is voor de verhoudingen. grappige is, dat deze gitaar bij het combo'tje kwam. ook die is compleet veranderd in de 5 jaar dat ik ze heb :)
https://lh5.googleusercontent.com/_N...r_06012011.JPG
zeer tevreden over huidige set. alleen dat tillen van zo'n K&E 2x12 van en naar zolder maakt 't een ware genade-trainer.
Geweldig strak setje zo bij elkaar :satisfie:
http://i126.photobucket.com/albums/p...s/IMAG0389.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...s/IMAG0384.jpg
Bo-El MC-7 ->Wireless-> KORG DT10 tuner -> Ibanez TS8 tubescreamer -> Radial stereo pedal
-> Laney GH50L -> Laney Cab
-> Laney GH50L -> Laney Cab
Effectsloop: Intellifex (Delay 1500) -> Bypass pedal
(verder staat er nog een G sharp en tuner in)
EDIT: Dit is mijn nieuwe live setup, verder heb ik nog een Dual Recto en een Marshall anniversary
Nou, dan moet ie ook hier maar komen!
AC30HWH met V212HWx cab
http://i422.photobucket.com/albums/p...0326AC3001.jpg
Inderdaad gave versterkers die GH50L. Scheuren prima.
Maar heb je nou Laney GS212IE cabs eronder? Ik heb er een tijdje een gehad omdat hij lekker licht was, maar de sound vond ik verschrikkelijk scherp en dun.
ja maar die twee eronder zijn volgens mij de laney's.
Inderdaad aan de Laney.
Had het nooit verwacht, maar ze blaasden m'n Recto en Marshall en Orange en alles helemaal weg.
En stereo is het nog groter feest!
Heb echt een waanzinnig dikke livesound nu!!
De Isocab stond er om te vergelijken, maar gebruik ik niet live.
Ik gebruik indd de Laney Cabs.
Het zijn 2 verschillende, 1 'normale' en 1 met greenbacks.
De ene head heeft ook 6l6 en de ander el34.
Deze verschillen zorgen dus voor een enorm breed stereogeluid, echt heel vet!
Zou ze zeker ff checken dan!
Kosten ook helemaal niet zoveel, 800eu normaal geloof ik voor deze heads.
Denk dat jij de Vh100 bedoelt, 2kanaals maar met aparte drive switches dus in principe 4.
Heb ik ook ff gechecked, zijn qua sound heel vergelijkbaar met de Gh50L.
Vond de GH's toch iets vetter (ook gezien het prijsverschil) en heb ook niet zoveel kanalen nodig nu.
Ben iig erg tevreden over Laney!
Deal met Laney inderdaad.
Maar was erg kritisch en gaf ze weinig kans, dus deze lofzang is echt oprecht en niet 'omdat het moet' :D.
Kom op Timo, je zou beter moeten weten. Op het moment dat je een Edeal hebt is een onafhankelijke mening gecompromitteerd. Het maakt verder niet uit, gefeliciteerd met de deal, dat is best bijzonder.
Mwah vind ik niet.
De deal is gister pas gesloten, had maandag en dinsdag een try out/productiedag en toen zijn al mijn amps getest.
Ik ging er zelfs met een vooroordeel in: mijn recto zou alles wel wegblazen.
Niet dus, de Laneys wonnen overtuigend.
Anders zou ik die deal toch niet nemen?
Onafhankelijke mening en een zakelijke overeenkomst tussen een artiest en een producent: da's per direct een spanningsveld. Daar bedoelt Pepe heus niks persoonlijks mee kan ik me zo voorstellen, maar hij heeft een punt.
Niemand hier op het forum twijfelt aan je eerlijkheid Timo, dus ik zou zeggen: ga die discussie niet voeren ;)
We snappen allemaal dat je het geen kut amps vindt, dat geloof ik best.
Alleen ineens andere merken dishen in de rol van endorser moet je misschien niet doen, mijn mening.
Dishen? Dus bashen en dissen tegelijk? Zoals 'lutser'? God, ik loop achter in mijn hippe taal...
Hij was niet zo bedoeld maar ja, Zeg dat Van het Pepe het gezegd heeft!
Ohh ik snap heel goed wat jullie bedoelen hoor!
Maar ik diss geen andere merken??
Ik zeg alleen dat de Laneys beter uit de 'test' kwamen.
Vond de Orange echt kut, de Mesa erg vet maar minder lekker in de mix en de Marshall was super maar niet voor het genre.
Maar we gaan offtopic :D, misschien een eigen topicje starten indien animo?
Nou, ik vind die Edeal wel interessant eerlijk gezegd. Dat overkomt ons niet allen dagelijks.
Stack..
Stackier..
Stackest!
.....
http://i926.photobucket.com/albums/a...l/IMG_0420.jpg
Je pa is al zijn shit kwijt zie ik.
Hehe, aangezien ik toch vrijwel de hele dag niet thuis ben, kan hij zijn vrije gang gaan.. De Tweaker staat eigenlijk ergens anders, heb ik even zo voor de foto gedaan. Ben stiekem wel erg jaloers op hem, wat een fijne versterker is dat..
En wat vind je moeder van al dat gesmijt met geld?