En dat is je geraden! Laatste dag daarvoor.
Ik heb een tijdje geleden mn lijstje al doorgegeven, na de uitslag zal ik hem ook openbaar maken. Zelfbouw en hollowbody staan voornamelijk in het lijstje... en een (te) gekke telecaster.
Printable View
En dat is je geraden! Laatste dag daarvoor.
Ik heb een tijdje geleden mn lijstje al doorgegeven, na de uitslag zal ik hem ook openbaar maken. Zelfbouw en hollowbody staan voornamelijk in het lijstje... en een (te) gekke telecaster.
Spannend, ben benieuwd hoeveel punten verschil er zullen zitten tussen mij en de nummer twee! :D
WOML versus OIGUN ?
Weten we de uitslag al?!!!:crazyhappy::crazyhappy:
;)
Budje ziet een regenboog, of die nou wint of niet. En die Regenboog gaat vandaag onderweg.
Maar ik moet wel bekennen dat ik het tering spannend vind. En niet spannend, omdat ik verwacht dat mijn Danella een rol van betekenis speelt.
Ik zou geen fatsoenlijke voorspelling er op los durven laten!!!
Vriendelijke groet, Gus
Ik denk dat Woml er met kop en schouders bovenuit steekt. En dat zou volkomen terecht zijn. Tjonge, wat zit daar een stukkie vakwerk en aandacht voor detail in. Niks ten nadele van de andere zelfbouwers overigens.
Spanneeeeeeend!:crazyhappy:
En hierbij verkondig ik de stemmingsronde voor gesloten. Niks te vroeg want m'n pmbox zit tsjokvol lijstjes, dus dat maakt het extra spannend ;)
Laat me nu even om alles mooi in te geven. Ik had al een boel gedaan onderweg, maar de laatste dagen is er toch weer heel wat werk binnengekomen. De uitslag volgt asap!