26-06...
pearl jam
Printable View
26-06...
pearl jam
Over anderhalf uur naar het highlands festival in Amersfoort.
Volgende week zondag (10-6) naar Slash in de Heineken Music Hall! Zin an!
De 25e naar Jack White in de HMH!
Verder nog naar Red Fang en Ufomammut op De Affaire in Nijmegen, 14 juli zoiets. En vandaag kaarten gekocht voor Bloc Party op 7 augustus, Sigur Rós staat 28 augustus op de planning.
Jack White inderdaad! En op 28 juni RHCP in het Goffert park, zie alleen nu al weer op tegen die enorme verkeerschaos daar, maar gelukkig kan ik misschien van een Nijmegenaar een fiets lenen, voor t laatste stukje :-) En iets heel anders: Romanza Brava op 15 juni in de Bourbon Street te A'dam, met David Hollestelle.
2 weken geleden naar Status Quo geweest.
Vorige week naar Guns N' Roses geweest, was echt vet! Ze hebben Slash niet meer nodig, Axl zingt beter dan ooit en die gitaristen vullen elkaar geweldig aan!
Dit weekend ga ik naar The Enid en over een paar weekjes naar Red Hot Chili Peppers!
Ik maak even een dansje, want ik kan naar Bon Iver. Ik had het niet verwacht nadat ik ze vorig jaar gemist had op vakantie (scheelde echt een haar). Maar nu dus in de Lotto Arena.
Jaya the Cat a.s. vrijdag!
super tof want het is gelijk ook een album release party!
Radiohead in de ziggo dome, en voor de weetikveelhoeveelstekeer naar the Mars Volta in Paradiso. Lowlands staat ook nog op de planning, maar bij het zien van de nieuwe 'line-up' begin ik zwaar te twijfelen.
Vanavond naar Rise Against in 013, wordt een feestje :)